تعمیرات یخچال پروفایل در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  4. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20266.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت پین کردن نظرات برای تمام کاربران اینستاگرام فعال شد

اینستاگرام قابلیت پین کردن کامنت‌ها به بالای صفحه را برای تمام کاربران دنیا فعال کرد. از این پس کاربران می‌توانند حداکثر ۳ نظر را به بالای صفحه سنجاق کنند. این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد ...

اینستاگرام قابلیت پین کردن کامنت‌ها به بالای صفحه را برای تمام کاربران دنیا فعال کرد. از این پس کاربران می‌توانند حداکثر ۳ نظر را به بالای صفحه سنجاق کنند. این - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر جوانرود استان کردستان - قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر جوانرود استان کردستان - تا با هایلایت کردن کامنت‌های مثبت، کنترل بیشتری بر لحن نظرات - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر جوانرود استان کردستان - پیدا کرده و تا حدودی از ارسال کامنت‌های منفی و نفرات پراکن جلوگیری کند.

اینستاگرام با انتشار پستی در توییتر به طور رسمی از فعال شدن قابلیت پین کردن کامنت‌ها برای تمام کاربران خبر داد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، از این پس می‌توان تا حداکثر سه نظر را به بالای صفحه پین یا سنجاق نمود.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر جوانرود استان کردستان

اینستاگرام می‌گوید هدف از سنجاق کردن کامنت‌ها ترویج ارسال نظرات مثبت و مدیریت بهتر گفتگوها است. برای پین کردن نظر کافیست روی آن به سمت چپ سوایپ کنید. حالا چهار گزینه پین، ریپلای، ریپورت و حذف نمایش داده می‌شوند. برای سنجاق کردن کامنت‌ها باید از آخرین گزینه سمت چپ استفاده کرد.

اینستاگرام در چند سال گذشته با - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر جوانرود استان کردستان - معرفی ابزارها و قابلیت‌های جدید به دنبال مبارزه با آزار و اذیت، نفرات پراکنی و انتشار اخبار جعلی بوده است. این اقدامات از زمان روی کار آمدن «آدام موسری»، مدیرعامل جدید این - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر جوانرود استان کردستان - پلتفرم در سال ۲۰۱۸ شدت گرفت و قسمت‌های مختلف این شبکه اجتماعی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر جوانرود استان کردستان - خصوصاً بخش نظرات به طور قابل توجهی بهبود پیدا کرد.

اینستاگرام حالا به کمک هوش مصنوعی به طور خودکار نظرات اهانت آمیز - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر جوانرود استان کردستان - را حذف کرده و به کمک ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی به کاربر پیش از ارسال نظرات اهانت آمیز یا آسیب زننده هشدار می‌دهد.

قابلیت پین کردن کامنت‌ها همانند دیگر ابزارهای بازدارنده اینستاگرام سودمند نیست، اما - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر جوانرود استان کردستان - همچنان کمک زیادی به کسب و کارها، - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر جوانرود استان کردستان - تولیدکنندگان محتوا، اینفلوئنسرها و کاربران معمولی برای مدیریت نظارت خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone