🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ابهر استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ابهر استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  3. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  4. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  5. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17264.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

موتو G9 پاور با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد

موتورولا تا کنون دو عضو از سری موتو G9 را معرفی کرده بود و حالا G9 پاور را به عنوان سومین عضو به این خانواده اضافه کرده است. مشخصه اصلی این موبایل باتری قدرتمند ۶ ...

موتورولا تا کنون - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ابهر استان زنجان - دو عضو از سری موتو G9 را معرفی کرده بود و حالا G9 پاور را به عنوان سومین عضو به این خانواده اضافه کرده است. مشخصه اصلی این موبایل باتری - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ابهر استان زنجان - قدرتمند ۶ هزار میلی آمپرساعتی در کنار قیمت مقرون به صرفه است.

موتو G9 پاور از نمایشگر ۶.۸ اینچی با وضوح +HD بهره می‌برد که در گوشه فوقانی سمت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ابهر استان زنجان - چپ آن یک حفره برای دوربین سلفی دیده می‌شود. نمایشگر حاشیه چندانی را در اطراف خود - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ابهر استان زنجان - نمی‌بیند اما در قسمت پایین لبه‌ اضافی به وضوح عریض‌تر از قسمت‌های دیگر است.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ابهر استان زنجان

در سمت دیگر بدنه دوربین اصلی سه گانه قرار گرفته که میزبان دوربین‌های اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با اپرچر f/1.8، دو مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دیافراگم  f/2.4 و یک حسگر دو مگاپیکسلی دیگر برای سنجش عمق - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ابهر استان زنجان - است که پشت لنزی با اپرچر  f/2.4 قرار گرفته است. دوربین سلفی هم ۱۶ مگاپیکسلی است. این چیدمان - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ابهر استان زنجان - روی کاغذ برای موبایلی با این قیمت امیدوار کننده به نظر می‌رسد اما باید در عمل چگونه از آب درخواهد آمد.

پردازش داده‌ها در موتو G9 پاور بر عهده چیپست اسنپدراگون ۶۶۲ قرار دارد و پیکربندی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ابهر استان زنجان - حافظه نیز از ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ابهر استان زنجان - گیگابایت حافظه داخلی تشکیل شده؛ همچنین امکان استفاده از کارت microSD تا ۵۱۲ گیگابایت وجود دارد.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ابهر استان زنجان

همانطور که گفتیم یکی از قابلیت‌های شاخص این موبایل باتری قدرتمند ۶ هزار میلی آمپرساعتی است که خیالتان را از بابت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ابهر استان زنجان - شارژ دستکم برای ۲ روز راحت می‌کند. سرعت پر شدن این باتری اما - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ابهر استان زنجان - چندان زیاد نیست و با شارژ سریع ۲۰ واتی سازگاری دارد.

موتو G9 پاور از نظر نرم‌افزاری با اندروید ۱۰ همراه شده و در مقابل پاشش قطرات آب مقاوم است. این موبایل ابتدا - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ابهر استان زنجان - در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ابهر استان زنجان - اروپا و با قیمت ۲۰۰ یورو روانه بازار می‌شود و پس از آن در خاورمیانه، کشورهای آسیایی و آمریکای لاتین عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone