🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن پکیج چسیت؟
    پاسخ: دلایلی متفاوتی از جمله اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  2. سوال: علت روشن نشدن مشعل پکیج چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مشعل پکیج خرابی فندک، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر پکیج من را دارد؟
    پاسخ: همه کارشناس های ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین ساله در زمینه تعمیرات انواع پکیج هستند.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای پکیج ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی پکیج و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی است.
  5. سوال: وظیفه شیر اطمینان پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: وظیفه آن این است که در صورت رسیدن فشار پکیج به ۳ بار، دهانه شیر اطمینان باز شده و آب را به بیرون میپاچد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15801.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

محققان کره‌ای برای استتار سربازان یک شنل هری پاتر واقعی ساختند

محققان کره جنوبی موفق به ابداع پوست مصنوعی شدند که در استتار سربازان جنگی کارایی خواهد داشت. سربازان با کمک این پوشش مصنوعی می‌توانند در عرض 5 ثانیه شبیه آفتاب پرست خود را پنهان کنند ...

محققان کره جنوبی موفق به ابداع پوست مصنوعی شدند که در استتار سربازان جنگی - تعمیرات پکیج آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - کارایی خواهد داشت. سربازان با کمک این پوشش مصنوعی - تعمیرات پکیج آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - می‌توانند در عرض 5 ثانیه شبیه آفتاب پرست خود را - تعمیرات پکیج آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - پنهان - تعمیرات پکیج آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - کنند و به نظر می‌رسد نامرئی شده‌‌اند.

پوست مصنوعی جدید براساس - تعمیرات پکیج آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - درجه حرارت محیط و همچنین رنگ پس زمینه اطرافش می‌تواند به سرعت و در زمانی کمتر از 5 ثانیه تغییر رنگ بدهد. تغییر وضعیت پوست مصنوعی به گونه‌ای‌ است که حتی دوربین‌های دید در شب نیز نتوانند سوژه مورد نظر را با پوشش مصنوعی شناسایی کنند.

محققان کره جنوبی برای توسعه این فناوری استتار از آفتاب پرست‌ها الگوبرداری کرده‌اند که خود را به راحتی  خود را در طبیعت پنهان می‌کنند.

تعمیرات پکیج آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان

پوشش مصنوعی جدید در شرایط نور مرئی و با کمک دوربین ماکرو، به رنگ محیط اطراف تغییر وضعیت می‌دهد. پوست مصنوعی از پیکسل‌های جداگانه‌ای تشکیل شده است و هر پیکسل حاوی کریستال‌های مایع ترموکرومیک - تعمیرات پکیج آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - است که باتوجه - تعمیرات پکیج آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - به درجه حرارت محیط اطراف قادر به تغییر رنگ هستند.

بنابراین با تغییر دما، رنگ پوست تغییر می‌کند. سونگ وان از محققان این پروژه در دانشگاه ملی سئول آزمایش‌های مختلفی روی پوست مصنوعی انجام داده است.

تعمیرات پکیج آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان

در یکی از آزمایش‌های انجام شده، پوست مصنوعی مانند برچسب روی دست سوژه چسبانده شد و از شرکت کننده در آزمایش خواسته - تعمیرات پکیج آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - شد دستش را روی سطح آبی رنگی قرار دهد. پوست با قرار گرفتن در معرض رنگ محیطی آبی و از طریق دوربین ماکرو و شناسایی رنگ پس زمینه، تغییر رنگ داده و به رنگ آبی درآمد و روی سطح حالت استتار پیدا کرد.

تیم تحقیقاتی در - تعمیرات پکیج آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - حال توسعه پوست مصنوعی هستند تا بتواند به صورت اتوماتیک خود را به رنگ محیط اطراف درآورد. در حال حاضر، محققان - تعمیرات پکیج آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - به - تعمیرات پکیج آریستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - صورت دستی رنگ‌های محیطی را برای دست مشخص می‌کنند؛ اما در آینده امید آن می‌رود پوست مصنوعی بتواند عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهروی نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سایت ***** پکیج آریستون اوو 24FF شما را با کمترین قیمت و بالاترین گارانتی در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone