🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  2. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  3. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  4. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  5. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15796.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

فاکسکان هدف حمله باج افزاری قرار گرفت؛ هکرها در پی باج 34 میلیون دلاری

گروه باج افزاری «DopplePaymer» یکی از پنج کارخانه‌ بزرگ فاکسکان در مکزیک را مورد حمله قرار داده و خواستار پرداخت 34 میلیون دلار باج برای بازگردانی فایل‌ها به این شرکت شده است. به تازگی، یکی ...

گروه باج افزاری «DopplePaymer» یکی از - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کبودرآهنگ استان همدان - پنج کارخانه‌ بزرگ فاکسکان در مکزیک را مورد حمله قرار داده و خواستار پرداخت 34 میلیون دلار باج برای بازگردانی فایل‌ها به این شرکت شده است.

به تازگی، یکی از پنج کارخانه بزرگ فاکسکان در مکزیک قربانی حمله باج افزارها شد. این شرکت یکی از تولیدکنندگان گجت‌های اپل از جمله آیفون‌های پرچمدار است و باج افزارها موفق شدند - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کبودرآهنگ استان همدان - برخی اسناد رمزگذاری نشده این - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کبودرآهنگ استان همدان - شرکت را به سرقت ببرند.

به دنبال این حمله باج افزاری، گروه باج افزار DopplePaymer طی یادداشتی روی سرورهای فاکسکان، خواستار دریافت 34 میلیون دلار برای باز - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کبودرآهنگ استان همدان - کردن قفل فایل‌های شرکت شدند.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کبودرآهنگ استان همدان

طی یک هفته گذشته، شایعه‌های مختلفی در مورد حمله باج افزارها - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کبودرآهنگ استان همدان - به فاکسکان مطرح شده است - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کبودرآهنگ استان همدان - و این شرکت طی این مدت، در حال پیگیری موضوع بود. درنهایت، گروه باج افزاری DopplePaymer برخی فایل‌های متعلق به «Foxconn NA» را - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در سایت نشت اطلاعات خود منتشر کردند تا مهر تاییدی باشد بر شایعات مطرح شده.

به گفته منابع آگاه در صنعت امنیت سایبری، باج افزارها مرکز  «CTBG MX» را در مکزیک مورد حمله قرار داده‌اند. این تاسیسات - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در سال 2005 کار خود را آغاز کرده و در زمینه مونتاژ و تولید لوازم الکترونیکی به مشتریان خود در آمریکای شمالی و جنوبی سرویس می‌دهد.

گروه باج افزاری طی حمله موفق به رمزنگاری 1200 سرور، سرقت 10 گیگابایت داده ارزشمند و پاک کردن 20 تا 30 - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ترابایت داده پشتیبان شده که حجم انبوهی به نظر می‌رسد. خود فاکسکان هم این حمله را تایید کرده اما به حجم داده‌های به سرقت رفته اشاره نکرده است.

فاکسکان با کمک کارشناسان فنی و آژانس‌های اطلاعاتی در تلاش است تا در مورد حمله باج افزاری تحقیقات بیشتری انجام دهد و بتواند با شناسایی دقیق‌تر مجرمان، از طریق مراجع قانونی موضوع را پیگیری کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ابراهیم نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
بچه ها به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone