🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  2. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  4. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
  5. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15815.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

لپ‌تاپ‌های جدید EliteBook و ZBook Firefly اچ‌پی با پشتیبانی از 5G معرفی شدند

اچ‌پی به تازگی از چندین لپ‌تاپ جدید از خانواده الیت‌بوک و ZBook Firefly مجهز به پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل و پشتیبانی از شبکه 5G رونمایی کرده است. این کمپانی برای کارکنان دورکار لپ‌تاپ‌های سری الیت‌بوک ...

اچ‌پی به تازگی از - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کردستان استان کردستان - چندین لپ‌تاپ جدید از خانواده الیت‌بوک و ZBook Firefly مجهز به - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کردستان استان کردستان - پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل و پشتیبانی از شبکه 5G رونمایی کرده است.

این کمپانی برای کارکنان دورکار - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کردستان استان کردستان - لپ‌تاپ‌های سری الیت‌بوک - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کردستان استان کردستان - 800 G8 را - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کردستان استان کردستان - درنظر گرفته که از پردازنده‌های Core نسل یازدهم اینتل بهره می‌برند و موفق به کسب تاییدیه برنامه «Evo» اینتل شده‌اند. این محصولات با نمایشگرهای ۱۳.۳، - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کردستان استان کردستان - ۱۴ و ۱۵.۶ اینچی در اختیار کاربران قرار - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کردستان استان کردستان - می‌گیرند و مدل الیت‌بوک 850 G8 با کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس MX450 هم به فروش می‌رسد.

از مشخصات خانواده لپ‌تاپ‌های الیت‌بوک اچ‌پی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کردستان استان کردستان - می‌توان به پردازنده‌های Core i5 و Core i7 اینتل، حداکثر ۶۴ گیگابایت رم، ۲ ترابایت حافظه SSD و پشتیبانی از وای فای ۶ اشاره کرد.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کردستان استان کردستان
اچ‌پی الیت‌بوک - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کردستان استان کردستان - 850 G8

این کمپانی همچنین از لپ‌تاپ الیت‌بوک x360 830 G8 هم رونمایی کرده که دارای نمایشگر لمسی ۱۳.۳ اینچی و لولای ۳۶۰ درجه است. مدل حداکثر با ۳۲ گیگابایت رم به فروش می‌رسد. لپ‌تاپ‌های سری الیت‌بوک از ماه آینده میلادی وارد بازار خواهند شد.

اگر به لپ‌تاپ قدرتمندتری نیاز دارید، می‌توانید به سراغ محصولات سری ZBook Firefly G8 بروید که با نمایشگرهای ۱۴ و ۱۵ اینچی به فروش می‌رسند. این مدل‌ها را می‌توان با کارت گرافیک حرفه‌ای T500‌ انویدیا و نمایشگر DreamColor نیز سفارش داد. این سری اواخر ماه جاری میلادی وارد بازار خواهد شد.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کردستان استان کردستان
اچ‌پی ZBook Firefly G8

لپ‌تاپ‌های سری اچ‌پی ZBook Firefly G8 را می‌توان با نسخه‌های مختلف ویندوز ۱۰، پردازنده اینتل Core i5 یا Core i7، حداکثر ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت رم سفارش داد، البته مدل ۱۵ اینچی از ۶۴ گیگابایت رم بهره می‌برد.

اچ‌پی امکان سفارش این لپ‌تاپ‌ها با گرافیک انویدیا و اینتل را برای کاربران فراهم کرده است. ضمنا این محصولات در کنار وای فای ۶، از شبکه 5G هم پشتیبانی می‌کنند.

قیمت جدیدترین لپ‌تاپ‌های اچ‌‌پی با نزدیک شدن به تاریخ عرضه آن‌ها به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone