🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  2. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
  3. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  4. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  5. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15804.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

چگونه در اکسل داده تصادفی تولید کنیم؟

تولید داده تصادفی در اکسل برای پر کردن یک ورک‌بوک (Workbook) به سادگی اضافه کردن چندین فرمول کمتر شناخته شده به آن است. با تولید داده تصادفی در اکسل که می‌تواند تاریخ، اعداد یا موارد ...

تولید داده تصادفی در اکسل برای - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - پر کردن یک ورک‌بوک (Workbook) به سادگی اضافه کردن چندین فرمول کمتر شناخته شده به آن است. با تولید داده تصادفی در اکسل که می‌تواند تاریخ، اعداد یا موارد دیگر باشد، خود را - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - پروژه‌های واقعی آماده کنید.

این فرمول‌ها که تقریبا ناشناخته هستند، مهارت‌های اکسل شما را تقویت می‌کنند. شما می‌توانید پیش از اینکه اشتباهی در - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - دنیای واقعی انجام دهید، با این داده تصادفی یا جعلی تمرین کنید. برای یادگیری - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - نحوه تولید داده تصادفی در اکسل در ادامه همراه دیجیاتو باشید.

تولید داده تصادفی در اکسل با نوار - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - فرمول

برای شروع یکی از این چندین فرمول را در نوار فرمول وارد می‌کنیم. این بخش زیر روبان این نرم افزار - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - قرار دارد. در تصویر زیر محل آن را می‌بینید:

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان

از - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - اینجا به بعد نحوه افزودن داده و همچنین اعمال تغییراتی در آن را آموزش می‌دهیم.

تولید اعداد تصادفی در اکسل

برای تولید اعداد تصادفی در اکسل ما از تابع «RANDBETWEEN» استفاده می‌کنیم. - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - در اینجا می‌توانیم محدوده‌ای از اعداد تصادفی را تعیین کنیم که در این مقاله محدوده موردنظر ما بین ۱ تا ۱۰۰۰ قرار دارد. پس از این کار، این اعداد را در هر سلول در ستون زیر آن - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - کپی می‌کنیم.

روی اولین سلول موردنظرتان برای افزودن عدد تصادفی کلیک کنید. فرمول زیر را کپی کرده و در نوار فرمول پیست کنید. شما می‌توانید اعداد موجود - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - در پرانتزها را تغییر دهید تا مناسب با نیازتان باشد. فرمول زیر اعداد ۱ تا ۱۰۰۰ را انتخاب می‌کند:

(RANDBETWEEN(1,1000=

کلید Enter را روی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - کیبورد فشار - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - دهید و سپس برای اعمال این فرمول روی فلش سبز رنگ کنار نوار فرمول کلیک کنید.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان

در گوشه پایین سمت راست سلول مکان‌نما ماوس را نگه دارید تا آیکون «+» - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - ظاهر شود. روی این آیکون - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - کلیک کرده و آن را تا آخرین سلول موردنظر خود در ستون بکشید.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان

با یک تغییر ساده می‌توانید از همین فرمول برای داده‌های مالی هم استفاده کنید. تابع RANDBETWEEN به صورت پیش فرض تنها اعداد کامل را برمی‌گرداند، البته می‌توانیم با یک - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - فرمول اصلاح شده این موضوع را تغییر دهیم. برای اینکار تنها داده‌های داخل پرانتزها را تغییر دهید، برای مثال برای داده‌های مالی اعداد تصادفی میان ۱ تا ۱۰۰۰ دلار را انتخاب کنید.

RANDBETWEEN(1,1000)/100=

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان

پس از پایان کار، باید تغییرات کمی در داده‌ها ایجاد کنید. این کار را با کلیک راست درون سلول شروع کنید و سپس گزینه «Format Cells» را انتخاب کنید.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان

در پنجره‌ای که باز می‌شود، - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - در دسته‌بندی‌ها به دنبال گزینه «Currency» یا واحد پول باشید. در این بخش زیر قسمت «Negative Numbers» گزینه دوم را انتخاب کنید و برای پایان کار، کلید Enter را روی کیبورد فشار دهید.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان

تولید تاریخ تصادفی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - در اکسل

برای بخش بعدی تولید داده تصادفی در اکسل به سراغ تاریخ می‌رویم. تقویم داخلی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - اکسل هر تاریخ را - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - به عنوان یک عدد درنظر می‌گیرد که شماره یک آن ۱ ژانویه ۱۹۰۰ است. با توجه به این موضوع - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - پیدا کردن تاریخ موردنیاز شما چندان ساده نیست، اما چنین کاری را به شما آموزش می‌دهیم.

اولین سلول موردنظرتان را انتخاب - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - کرده و فرمول زیر را کپی و درون - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - نوار فرمول پیست کنید. شما می‌توانید تمام اطلاعات موجود در پرانتزها - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - را با توجه به نیاز خود تغییر دهید. در این مقاله ما به دنبال تاریخ تصادفی در سال ۲۰۲۰ هستیم.

((RANDBETWEEN(DATE(2020,1,1),DATE(2020,12,31=

کلید Enter را فشار دهید و سپس روی فلش سبز - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - رنگ کنار نوار فرمول کلیک کنید تا اعمال شود.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان

اعدادی که داخل سلول قرار می‌گیرند، هنوز شبیه به یک تاریخ نیستند. نگران نباشید چرا که در ادامه آن را درست می‌کنیم. حالا مانند بخش قبلی روی آیکون + در سمت راست گوشه - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - پایینی سلول کلیک کرده و تا جایی که می‌خواهید آن را در یک ستون بکشید.

پس از اینکار، تمام داده‌های موجود در این ستون را انتخاب کنید.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان

راست کلیک کرده و در منو گزینه Format Cells را انتخاب کنید.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان

در پنجره جدید دسته‌بندی تاریخ را انتخاب کرده و سپس در لیست روبه‌روی آن روی فرمت موردنظرتان کلیک کنید. در نهایت روی گزینه OK کلیک کرده - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - یا کلید Enter کیبورد را فشار دهید. پس از اینکار تمام اعداد تصادفی در سلول‌ها شبیه به تاریخ می‌شوند.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان

تولید - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - داده‌های تصادفی متنوع

تولید داده تصادفی در اکسل تنها محدود به عدد و تاریخ‌ نمی‌شود. با استفاده از قابلیت «VLOOKUP» می‌توانیم لیستی از محصولات تولید کرده، آن را نامگذاری کرده و سپس از - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - آن برای تولید یک لیست تصادفی در ستون - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - دیگری استفاده کنید.

برای شروع باید لیستی از داده‌های تصادفی ایجاد کنیم. در این مقاله لیستی از حیوانات یک مغازه تخیلی را در ستون‌ دوم از سلول‌های B2 تا B11 تولید می‌کنیم. برای هر یک از این حیوانات باید یک عدد درنظر بگیریم که اینکار را در ستون اول از سلول‌های A2 تا A11 انجام می‌دهیم. این اعداد منطق با حیوانات در ستون راست آن‌ها است. برای مثال شماره محصول همستر برابر ۱۰ است. نام‌های سلول‌های A1 و B1 ضروری - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - نیستند.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان

در ادامه کل ستون را انتخاب کرده، روی آن راست کلیک می‌کنیم و سپس گزینه «Define Name» را انتخاب می‌کنیم.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان

زیر بخش «Enter a name for the data range»، یک نام اضافه کرده و سپس روی گزینه OK کلیک می‌کنیم. حالا ما یک لیست ایجاد کرده‌ایم که می‌توانیم از آن برای تولید داده تصادفی در اکسل بهره ببریم.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان

یک سلول را برای شروع کار انتخاب کرده و روی آن کلیک کنید.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان

فرمول زیر را در نوار فرمول وارد کرده و روی فلش سبز رنگ کلیک کنید یا دکمه Enter کیبورد را فشار دهید. شما می‌توانید اعداد داخل پرانتز یا نام «Products» را با توجه به نیازتان تغییر دهید.

(VLOOKUP(RANDBETWEEN(1,10),products,2=

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان

روی آیکون + در سمت - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - راست پایین سلول کرده کرده و آن را بکشید تا داده‌ها در سلول‌های پایینی کپی شوند.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان

فرقی نمی‌کند از این داده‌های تصادفی یا جعلی برای چه کاری استفاده می‌کنید، می‌توانید برای کار واقعی خود با آن‌ها تمرین کنید تا همیشه آماده باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رامان نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سایت ***** تلویزیون اسنوا SSD-75Sk15100U شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت اصفهان اصفهان ملک شهر تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone