🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  2. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  3. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  4. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  5. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15817.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

مراحل ساخت نخستین کارخانه تولید چیپست هواوی تکمیل شد

چین در تلاش است تا در بخش تولید چیپست به خودکفایی برسد و وابستگی خود را به کشورهای دیگر کاهش دهد. در همین راستا ساخت نخستین کارخانه تولید چیپست هواوی در شهر ووهان چین به ...

چین در تلاش است تا در بخش تولید چیپست به خودکفایی برسد و وابستگی خود را به کشورهای دیگر کاهش دهد. در همین راستا - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر قوچان استان خراسان - ساخت نخستین کارخانه تولید چیپست هواوی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر قوچان استان خراسان - در شهر ووهان چین به پایان رسیده و غول فناوری چینی گامی بلند برای کاهش اتکا به شرکت‌های دیگر برداشته است.

براساس اعلام منابع - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر قوچان استان خراسان - رسمی، این مرکز در شهر ووهان و با نام «پروژه کارخانه اپتیکال هواوی (فاز ۲)» در زمینی به مساحت 208900 متر - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر قوچان استان خراسان - مربع به تاسیس شده است.

این کارخانه بزرگترین پایگاه تحقیق و توسعه هواوی در - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر قوچان استان خراسان - منطقه مرکزی چین محسوب می‌شود که شامل بخش‌های متعددی از جمله کارخانه تولید FAB، نیروگاه برق CUB، بخش توسعه نرم افزار PMD و سایر بخش‌ها خواهد بود. کارخانه تازه تاسیس هواوی قرار است به عنوان مرکز فعالیت‌های مرتبط با حوزه اپتیکال هواوی، مرکز تحقیق و توسعه ترمینال - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر قوچان استان خراسان - هوشمند و برخی دیگر از فناوری‌های پیشرفته مورد استفاده قرار - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر قوچان استان خراسان - گیرد.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر قوچان استان خراسان

کارخانه جدید هواوی، به عنوان نخستین کارخانه تولید چیپست در چین به زودی کار خود را آغاز خواهد کرد. با این حساب چینی‌ها دیگر برای تامین تراشه مورد نیاز نیازی به سایر - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر قوچان استان خراسان - تامین کنندگان بازار نخواهد داشت و فازهای مختلف از طراحی تا ساخت، آزمایش و بسته بندی چیپست توسط خود هواوی به انجام خواهد رسید.

به نظر می‌رسد سایت مذکور، - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر قوچان استان خراسان - تنها کارخانه هواوی نخواهد بود. براساس گزارش‌های منتشر شده قبلی، غول فناوری چینی در حال برنامه ریزی برای ساخت کارخانه تولید چیپست دیگری در شانگهای است. هواوی به کمک این کارخانه و چیپ‌هایی که انبار کرده، حداقل روی کاغذ توانایی سرپا نگه داشتن کسب و کار سخت افزار مخابراتی خود با - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر قوچان استان خراسان - کمترین نگرانی از - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر قوچان استان خراسان - تاثیر تحریم‌های آمریکا را پیدا خواهد کرد.

با وجودی که کارخانه چیپست به - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر قوچان استان خراسان - زودی کار خود را آغاز خواهد کرد؛ اما انتظار نمی‌رود در بدو امر بتواند با تولیدکنندگان بزرگ چیپست رقابت کند. هواوی تولید تراشه‌های 45 نانومتری را در کارخانه جدید از سال آینده میلادی آغاز می‌کند و امید - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر قوچان استان خراسان - آن می‌رود - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر قوچان استان خراسان - تا سال 2022 بتواند تراشه‌های 28 نانومتری تولید - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر قوچان استان خراسان - کند. این در حالی است - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر قوچان استان خراسان - که شاهد تولید تراشه‌های 5 نانومتری برای گوشی‌های هوشمند هستیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone