🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار پکیج بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: فشار آب خروجی بسیار کم است علت چیست؟
    پاسخ: وجود ذرات خارجی و رسوب در پمپ و لوله های پکیج می تواند باعث این اتفاق شود.
  4. سوال: پرشر سوئیچ آب در پکیج چیست؟
    پاسخ: این قطعه از به اندازه بودن آب داخل پکیج مطمن می شود.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر پکیج من را دارد؟
    پاسخ: همه کارشناس های ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین ساله در زمینه تعمیرات انواع پکیج هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15813.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

رندرهای شیائومی می ۱۱ پرو از چیدمان عجیب دوربین خبر می‌دهد

رندرهای جدیدی پرچمداران سری می 11 شیائومی به اشتراک گذاشته شده است که طراحی پنل پشتی آنها را به خوبی نشان می‌دهد. علاوه بر این، مستندات مربوط به دریافت تاییدیه باتری از «3C» چین، اطلاعاتی ...

رندرهای جدیدی پرچمداران سری می 11 شیائومی به اشتراک گذاشته - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سرخرود استان مازندران - شده است که طراحی پنل پشتی آنها را به خوبی نشان می‌دهد. علاوه بر این، مستندات مربوط به دریافت تاییدیه باتری از «3C» چین، اطلاعاتی در مورد ظرفیت باتری و فناوری شارژ موبایل‌های جدید ارائه می‌دهد.

باتوجه به رندرهای فاش شده جدید، انتظار می‌رود می 11 با دوربین - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سرخرود استان مازندران - سه گانه و طراحی ماژول دوربین مربع شکل به بازار عرضه شود.

این در حالی است که احتمالا می 11 پرو با طراحی ماژول دوربین مستطیل شکل و بهره‌مندی از دوربین چهارگانه که یکی از آنها از نوع پریسکوپی خواهد بود،‌ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

باتوجه - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سرخرود استان مازندران - به مستندات منتشر شده، می 11 و - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سرخرود استان مازندران - نسخه پرو آن به ترتیب از باتری 2390 و 2485  میلی آمپر ساعت بهره خواهند برد. با این وجود، احتمالا این اعداد ظرفیت یکی از باتری‌های این دو گوشی هوشمند را مشخص می‌کند. به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد دو عضو جدید خانواده می 11 را با پشتیبانی از شارژ سریع - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سرخرود استان مازندران - 55 واتی به بازار عرضه کند. درنتیجه موبایل‌های جدید نیاز به دو باتری خواهند داشت.

می‌توان اینطور نتیجه گیری کرد که ظرفیت واقعی باتری می 11 شیائومی 4780 میلی آمپر ساعت و ظرفیت باتری نسخه پرو نیز 4970 میلی آمپر ساعت خواهد بود.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سرخرود استان مازندران

منبع افشا کننده این اطلاعات ادعا می‌کند که با چنین پیکربندی باتری، هر دو گوشی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سرخرود استان مازندران - هوشمند این خانواده در وضعیت - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سرخرود استان مازندران - دشارژ کامل می‌توانند در عرض 35 دقیقه به صورت کامل شارژ شوند.

همزمان با رونمایی چیپست قدرتمند اسنپدراگون - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سرخرود استان مازندران - 888 کوالکام، «لی جون» مدیرعامل شیائومی رسما اعلام کرد که پرچمداران سری می 11 از چیپست جدید بهره خواهد برد. با این حساب احتمالا نخستین پرچمدار بازار که با تراشه جدید کوالکام قبل از سال نو میلادی معرفی می‌شود، شیائومی می 11 - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سرخرود استان مازندران - خواهد بود.

در حالی که شیائومی به طور رسمی تاریخ رونمایی از - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سرخرود استان مازندران - می 11 را تایید نکرده است؛ گزارش‌های مختلفی خبر - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سرخرود استان مازندران - از رویداد رونمایی گوشی‌های سری می 11 قبل از پایان سال 2020 یا اوایل ژانویه 2021 می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone