🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  2. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  3. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  4. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  5. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15811.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

موسس صرافی بیت کوین BTC-e به جرم پولشویی به ۵ سال حبس محکوم شد

موسس روسی صرافی بیت کوین BTC-e به نام «الكساندر وینیک» به جرم پولشویی به ۵ سال حبس و پرداخت بیش از ۱۰۰ هزار دلار جریمه محکوم شد این حکم در دادگاهی در پاریس صادر شده ...

موسس روسی صرافی بیت کوین BTC-e به نام «الکساندر وینیک» به جرم پولشویی به ۵ سال حبس و پرداخت بیش از ۱۰۰ هزار دلار - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آمل استان مازندران - جریمه محکوم شد

این حکم در دادگاهی در پاریس صادر شده است. وینیک به پولشویی محکوم شده و همچنین باید ۱۲۱ هزار دلار جریمه هم پرداخت کند. وینیک تحت حکم بین‌المللی صادر شده توسط وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا (DOJ) در سال ۲۰۱۷ دستگیر و در سال جاری میلادی تحویل فرانسه داده شد.

وزارت دفاع آمریکا وینیک را به مدیریت صرافی بیت کوین BTC-e به عنوان محلی برای پولشویی متهم کرده. در حقیقت این صرافی ارزهای دیجیتال سرقتی و منابع مالی بدست - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آمل استان مازندران - آمده توسط حملات سایبری را قبول می‌کرده است.

در گذشته شرکت امنیتی «Wizsec» از ارتباط میان حساب‌های شخصی وینیک و منابع مالی سرقت شده از صرافی «Mt. Gox» خبر داده بود. در سال ۲۰۱۴ نزدیک به ۴۸۰ میلیون دلار بیت کوین از سرویس‌ صرافی Mt.Gox گم شد و مدیرعامل این صرافی، - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آمل استان مازندران - «مارک کارپلیز» چنین مشکلی را ضعف سیستم اعلام کرد.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آمل استان مازندران

وزارت دادگستری آمریکا وینیک را به ۱۷ مورد پولشویی به ارزش ۴ میلیارد دلار از زمان تاسیس صرافی او در سال ۲۰۱۱ متهم کرده است. علاوه بر DOJ، دادستان‌های فرانسه هم او را به جرم اخاذی، توطئه و آسیب رساندن به سیستم‌های پردازش خودکار اطلاعات متهم کرده‌اند.

به باور مقامات فرانسوی، وینیک به توسعه باج‌افزار «Locky» کمک کرده. این باج افزار از طریق ایمیل گسترش پیدا کرد و در فاصله سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ کسب و کارها و سازمان‌های فرانسوی را هدف قرار داد. حداقل ۲۰ نهاد در این - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آمل استان مازندران - کشور مجبور به پرداخت باج در قالب بیت کوین برای دسترسی دوباره به شبکه‌های خود شدند.

وینیک در دادگاه عنوان کرده که تنها یک اپراتور فنی بوده که طبق دستورالعمل‌های مدیران BTC-e عمل کرده است. در حالی که وینیک به علت - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آمل استان مازندران - پولشویی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آمل استان مازندران - مجرم شناخته شده، وضعیت می‌توانست بسیار بدتر و حکم شدیدتر باشد. دادستان‌های فرانسه تنها توانسته‌اند یکی از ۱۴ اتهام - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آمل استان مازندران - علیه وینیک را ثابت کنند. بنابراین موسس صرافی BTC-e از مجازات ۱۰ سال حبس و ۷۵۰ هزار یورو جریمه جان سالم بدر برده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone