🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  2. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  3. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  4. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  5. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15810.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

ژاپن با سرمایه‌گذاری در هوش مصنوعی در پی افزایش نرخ تولد است

ژاپن به منظور معکوس کردن کاهش نرخ تولد در این کشور افراد مجرد را با استفاده از هوش مصنوعی به ازدواج تشویق می‌کند. بر اساس گزارش روزنامه «ژاپن تایمز»، دولت ژاپن می‌خواهد بودجه ۱۹ میلیون ...

ژاپن به منظور معکوس کردن کاهش نرخ تولد در این کشور افراد مجرد را با استفاده از هوش مصنوعی به - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آشتیان استان مرکزی - ازدواج تشویق می‌کند.

بر اساس گزارش روزنامه «ژاپن تایمز»، دولت ژاپن می‌خواهد بودجه ۱۹ میلیون دلاری در اختیار سایت‌های قانونی همسریابی قرار دهد. در مجموع حدود نیمی از ۴۷ استان ژاپن سرویس‌های قرار ملاقات و آشنایی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آشتیان استان مرکزی - را ارائه کرده و برخی از - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آشتیان استان مرکزی - آنها استفاده از راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای بهبود خدمات را شروع کرده‌اند.

یکی از مقامات دولت ژاپن به روزنامه مورد بحث گفته که با استفاده از هوش مصنوعی می‌توان به شکل هوشمند تعداد بیشتری از افراد مجرد با خصوصیات مشابه و با تفاهم بیشتر را به یکدیگر ارتباط داد. بدین ترتیب هوش مصنوعی اطلاعات ثبت شده افراد در سایت‌های همسریابی مثل - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آشتیان استان مرکزی - علایق، دیدگاه‌های سیاسی، اهداف و غیره را تحلیل کرده و آنها را به افرادی با خصوصیات مشابه تطبیق می‌دهد. به گفته مقام - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آشتیان استان مرکزی - یاد شده دولت ژاپن امیدوار است با این تصمیم کاهش نرخ تولد را معکوس کند.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آشتیان استان مرکزی

ژاپن یکی از پایین‌ترین نرخ‌های زاد و ولد در دنیا را دارد. میانگین تعداد فرزندانی که یک زن ژاپنی در طول دوران حیات خود به دنیا می‌آورد از ۲.۰۰۱ در سال ۱۹۶۰ به ۱.۴۲ در سال ۲۰۱۸ کاهش پیدا کرده است. قرنطینه ناشی از شیوع کرونا که - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آشتیان استان مرکزی - به کاهش ملاقات‌های حضوری منجر شده، مانع از آشنایی مجردها و احتمالاً کاهش بیشتر نرخ زاد و ولد شده - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آشتیان استان مرکزی - است.

کاهش شدید نرخ زاد و ولد ژاپن را با مشکل پیری جمعیت نیز - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آشتیان استان مرکزی - مواجه کرده و سبب شده تا فرزندان سرگرم مراقبت از والدین پیر خود شده و ازدواج را به تأخیر بیندازند. این مشکل آنقدر جدی است که دولت ژاپن - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آشتیان استان مرکزی - آن را یک «بحران ملی» اعلام کرده و با اتخاذ سیاست‌های تشویقی مختلف از جمله ارائه خدمات رایگان برای مقطع پیش‌دبستانی مردم را به فرزندآوری تشویق می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone