🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  2. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
  3. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  4. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  5. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15784.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

چین کاوشگر نمونه‌بردار خود را با موفقیت روی ماه فرود آورد

کاوشگر «چانگ ای ۵» چین با موفقیت روی سطح ماه فرود آمده و مشغول نمونه‌برداری از سنگ‌ها و گرد و غبار این قمر تا پیش از بازگشت به زمین خواهد بود. با وجود اینکه چانگ ای ...

کاوشگر - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر چناران استان خراسان - «چانگ ای ۵» چین با موفقیت روی سطح ماه فرود آمده و مشغول نمونه‌برداری از - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر چناران استان خراسان - سنگ‌ها و گرد و غبار این قمر تا پیش از بازگشت به زمین خواهد بود.

با وجود اینکه چانگ - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر چناران استان خراسان - ای ۵ موفق به لمس سطح ماه شده، رسانه‌های دولتی چینی آن را به صورت زنده پوشش ندادند. با این حال پس از مدتی با انتشار ویدیویی کوتاه که سایه کاوشگر چین را روی سطح ماه نشان می‌دهد، چنین موضوعی را گزارش کردند.

در صورتی که چانگ ای - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر چناران استان خراسان - ۵ موفق شود، تبدیل به اولین ماموریت چین برای بازگرداندن نمونه‌های ماه به زمین خواهد شد. علاوه بر این، برای اولین بار پس از ۴۴ سال شاهد جمع‌آوری نمونه از روی ماه خواهیم بود.

ایالات متحده آمریکا - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر چناران استان خراسان - و شوروی در دهه ۶۰ و ۷۰ میلادی موفق به جمع‌آوری نمونه‌هایی از روی این قمر زمین شده بودند و دانشمندان آمریکا هنوز در حال مطالعه این نمونه‌ها هستند. در آن زمان آمریکا موفق به آوردن ۳۸۲ کیلوگرم سنگ و - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر چناران استان خراسان - گرد و غبار از ماه به زمین شد - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر چناران استان خراسان - و ماموریت شوروی تنها توانست کمتر از ۰.۵ کیلوگرم ماده وارد زمین کند.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر چناران استان خراسان

هدف از ماموریت چانگ ای - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر چناران استان خراسان - ۵ چین، بازگرداندن ۲ کیلوگرم خاک ماه به زمین است. مدیر علوم ناسا، «توماس زوربوچن» در توییتر به چین تبریک گفته و از پژوهشگران درخواست کرده - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر چناران استان خراسان - مواد جمع‌آوری شده را با جامعه علمی در دنیا به اشتراک بگذارند. زوربوچن گفته:

«امیدواریم زمانی که نمونه‌ها از روی ماه جمع‌آوری شدند و به زمین رسیدند، همه بتوانند این محموله ارزشمند را مطالعه کنند که باعث - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر چناران استان خراسان - پیشرفت در جامعه علمی در سراسر جهان می‌شود.»

چانگ ای ۵ روز ۳ آذر راهی ماه شد و انتظار می‌رود فردا به ماژول خود متصل شود. چین طی یک - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر چناران استان خراسان - دهه گذشته علاقه زیادی نسبت به این ماموریت نشان داده که اولین ماموریت آن برای برگرداندن نمونه به زمین و سومین فرود آن روی ماه از سال ۲۰۱۳ محسوب می‌شود.

سال گذشته میلادی «چانگ ای ۴» تبدیل به اولین رباتی شد که روی سمت پنهان ماه - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر چناران استان خراسان - فرود آمد و برای اولین بار توانست روی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر چناران استان خراسان - محیط ماه گیاه پرورش دهد. چین مانند پروژه «آرتمیس» ناسا امیدوار است تا سال - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر چناران استان خراسان - ۲۰۳۰ یک مرکز تحقیقاتی روی ماه تاسیس کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone