🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن مشعل پکیج چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مشعل پکیج خرابی فندک، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: چرا پکیج من ارور می دهد؟
    پاسخ: به دلیل وجود برد در پیکج هر ایرادی در هر قسمتی ممکن است اروری را در برد ایجاد کند.
  4. سوال: قطعه ترموستات حد چه نقشی در پکیج دارد؟
    پاسخ: وظیفه دارد دمای مبدل اصلی را به طو مداوم کنترل کند، تا اگر دما بیشتر از ۹۵ درجه شد کل پکیج خاموش شود.
  5. سوال: چرا پکیج من نشتی اب دارد؟
    پاسخ: گاهی اوقات با شل بودن اتصالات یا نشتی لوله منجر به کم شدن فشار یا تاثیرگذاری در بخش های دیگر می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15806.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

ال‌جی و توسعه درب کشویی اتوماتیک با نمایشگر شفاف OLED

‌سال گذشته ال‌جی مجموعه‌ای از نمایشگرهای شفاف خود را معرفی کرد؛ اما این بار قرار است شاهد خودنمایی نمایشگر OLED شفاف ال‌جی به صورت یکپارچه در درب کشویی اتوماتیک باشیم. درب‌‌های کشویی اتوماتیک با نمایشگر ...

‌سال گذشته ال‌جی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شهسوار استان مازندران - مجموعه‌ای از نمایشگرهای شفاف خود را معرفی کرد؛ اما این بار قرار است شاهد خودنمایی نمایشگر OLED شفاف - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شهسوار استان مازندران - ال‌جی به صورت یکپارچه در درب کشویی اتوماتیک باشیم. درب‌‌های کشویی اتوماتیک با نمایشگر OLED شفاف ال‌جی برای نمایش تبلیغات، خوشامد گویی به مشتریان و سایر کاربردهای - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شهسوار استان مازندران - دیگر به بازار عرضه خواهند شد.

ال‌جی این درهای OLED را با همکاری شرکت « Assa Abloy»، توسعه داده و احتمالا در روزهای آینده از آن پرده‌برداری می‌کند اما مشخص نیست این محصول جدید چه زمان به بازار عرضه خواهد شد.

ال‌جی در اطلاعیه رویداد رونمایی محصول جدید خود از نمایشگر شفاف OLED ال‌جی با شماره مدل «55EW5G» خبر داد که از راهکار مدیریت محتوای یکپارچه مبتنی بر نرم افزار «SuperSign» بهره - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شهسوار استان مازندران - برده و در درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای شرکت Assa Abloy تعبیه شده است.تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شهسوار استان مازندران

 

درب کشویی با نمایشگر شفاف OLED کاربردهای مختلفی می‌تواند - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شهسوار استان مازندران - داشته باشد. اما بی‌شک یکی از - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شهسوار استان مازندران - اهدافی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شهسوار استان مازندران - که چنین محصولاتی دنبال می‌کنند، جنبه تبلیغاتی دارد. شاید درهای کشویی اتوماتیک بتوانند مشتریان را تشویق کنند تا وارد فروشگاه‌ها شوند.

ال‌جی می‌گوید از این درها برای برقراری ارتباط با کارمندان نیز می‌توان استفاده کرد. هرچند به نظر می‌رسد این مورد کاربرد کمتری داشته - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شهسوار استان مازندران - باشد و احتمالا بارزترین کاربرد چنین درهایی رویکردهای جدیدی برای تبلیغات خواهد بود.

باتوجه به اینکه درهای اتوماتیک شفاف هستند مشتریان می‌توانند پشت در را هم ببینند و مجددا فرصت مضاعفی برای تبلیغات در اختیار کسب و کارها قرار می‌گیرد.

 

ال‌جی مدتی است - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شهسوار استان مازندران - روی توسعه نمایشگر شفاف فعالیت می‌کند. اوایل سال گذشته میلادی این شرکت برخی از نمایشگرهای شفاف خود را معرفی کرد. اکنون این پنل‌های شفاف قرار است در درهای کشویی خودکار مورد استفاده قرار گیرند.

شهریورماه امسال ال‌جی در بیانیه‌ای اعلام کرد که قصد دارد از نمایشگرهای شفاف در پنجره واگن‌های - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر شهسوار استان مازندران - مترو شهرهای پکن و شنژن چین استفاده کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone