🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  2. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  3. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  4. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  5. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38737.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

چالش خوردن مواد شوینده در یوتوب و انتقاد شرکت تاید از کاربران

مدتی است که جمعی از کاربران یوتوب چالشی به نام «تاید پاد» را به راه انداخته اند و در ویدیوهایی کوتاه بسته های حاوی مواد شوینده را می بلعند. حالا توییتر به این مساله واکنش ...

مدتی است که جمعی از کاربران - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - یوتوب چالشی به نام «تاید پاد» را به راه انداخته اند و در ویدیوهایی کوتاه بسته های حاوی مواد شوینده را می بلعند. حالا توییتر به این مساله واکنش نشان داده است و کلیه محتوای - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مرتبط با این مضمون را یکی بعد از - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دیگری حذف می کند.

البته باید اشاره کنیم که - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - این چالش بیشتر جنبه شوخی و سرگرمی دارد با این حال افزایش تعداد نوجوانانی که اقدام به خوردن مواد شوینده کرده اند هشدار مقامات آمریکایی، سازمان های بهداشتی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - و حتی کمپانی مادر تاید را برانگیخت.

همین امر یوتوب را بر آن داشته تا گام هایی را برای توقف فرایند انتشار این ویدیوها و در نهایت حذف محتوای مربوط به چالش مذکور بردارد.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

طبق دستورالعمل جامعه یوتوب انتشار - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - هرگونه محتوایی که افراد را به انجام فعالیتهای خطرناک - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - وادار نماید، در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - این شبکه اجتماعی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ممنوع است.در همین راستا نیز این شرکت به فست کمپانی اعلام کرده اقدامات لازم - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - برای حذف اینگونه محتواها را آغاز نموده است.

در ۱۵ روز نخست ماه ژانویه ۲۰۱۸ حدود ۳۹ مورد استفاده نادرست از مواد شوینده توسط نوجوانان گزارش شد

گفتنی است - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در ۱۵ روز نخست ماه ژانویه ۲۰۱۸ حدود ۳۹ مورد استفاده نادرست از مواد شوینده توسط نوجوانان - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - گزارش شد در حالی که در سراسر سال ۲۰۱۷ این رقم برابر با ۵۳ مورد و در سال ۲۰۱۶ برابر با - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ۳۹ مورد بود.

همانطور که گفته شد انتشار این ویدیو انتقاد شدید سازمان های مختلف را برانگیخت. از آن جمله می توان به کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی آمریکا اشاره نمود که خوردن بسته های شوینده توسط افراد را منع می کردند.

سازمان مادر تاید به نام Protect & Gamble هم در این باره گفت:

ما به شدت در مورد گفتگوهای صورت گرفته پیرامون استفاده عمدی و نادرست از شوینده های مایع نگران هستیم و با شبکه های اجتماعی مطرح - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مذاکراتی را آغاز کرده ایم تا محتوای مضری که ارتباطی با سیاست هایشان ندارد را حذف کنند. بسته های شوینده برای پاکسازی البسه تولید می شوند - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - و هرگونه استفاده دیگر از آنها حتی برای شوخی غیرمجاز است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone