🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35902.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

سایت فیشینگی که اطلاعات کاربری و بانکی کاربران اپل را سرقت می کند

سازمان های امنیتی از کشف کمپین فیشینگی خبر داده اند که با سو استفاده از برنامه های امنیتی اتحادیه اروپا، کاربران اپل را هدف قرار داده است. در این کمپین هکرها با ارسال ایمیلی که ...

سازمان های امنیتی از کشف کمپین فیشینگی خبر داده اند که با سو استفاده از برنامه های امنیتی اتحادیه اروپا، کاربران اپل را هدف قرار داده است.

در - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - این کمپین هکرها با ارسال ایمیلی که ظاهرا از طرف اپل ارسال شده، خواستار به روزرسانی پروفایل از سوی می شوند. در ایمیل مذکور این به روزرسانی بخشی از سیاست های جدید «قوانین حفاظت از دادهای عمومی» (GDPR) عنوان شده اما هدف آنها سرقت اطلاعات حساب کاربری اپل و کارت اعتباری کاربران است.

قوانین GDPR توسط اتحادیه اروپا و پس از رسوایی فیسبوک لازم اجرا خواهد شد اما مجرمان بسیاری در حال سواستفاده از آن برای رسیدن به مقاصد شوم خود هستند.این حمله فیشینگ توسط کارشناسان موسسه تحقیقاتی Trend Micro شناسایی شده است:

در این کلاهبرداری هکرها از روش قدیمی مهندسی اجتماعی استفاده می کنند که هشداری - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مبنی بر قطع یا محدود شدن سرویس در صورت عدم به روزرسانی پروفایل به کاربر - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ارسال می شود.

با کلیک روی لینک موجود در ایمیل کاربر به سایت جعلی اپل - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - هدایت می شود که از بسیاری - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - جهات شبیه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - به سایت اصلی طراحی شده اما آدرس متفاوتی دارد.تعمیرات لباسشویی میله در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

کاربران برای - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ورود به سایت جعلی باید Apple ID و پسورد خود را وارد کنند و پس از آن پیامی مبنی بر  لاک بودن حساب کاربری نمایش داده می شود. کاربر برای رفع این مشکل باید روی کلید دیگری با عنوان Unlock Account Now - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کلیک کند که در این صورت به سایت مخرب دیگری هدایت می شود. این سایت - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - هم اطلاعاتی از قبیل نام، تاریخ تولید، آدرس، اطلاعات کارت - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اعتباری و غیره را جمع آوری می کند.

به گفته کارشناسان  Trend Micro برخلاف بسیاری از صفحات فیشینگ که امنیت چندانی نداشته و از هاست رایگان بهره می برند، سایت طراحی شده در این مورد از امنیت بالایی برخوردار است و اجازه دسترسی به داده ها جمع آوری شده را به سادگی فراهم نمی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone