🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  2. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  3. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  4. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  5. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38750.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

آیا Cuphead برای موبایل عرضه خواهد شد؟

کاپ هد یکی از دوست داشتنی ترین بازی های مستقل پارسال بود که نه تنها توانست جایزه های زیادی به دست بیاورد بلکه به خاطر گیم پلی سخت و طراحی هنری بی نظیر خود که ...

کاپ هد یکی از دوست داشتنی ترین بازی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - های مستقل پارسال بود که نه تنها توانست جایزه های زیادی به دست بیاورد بلکه به خاطر گیم پلی سخت و طراحی هنری بی نظیر خود - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - که بی شباهت به - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کارتون های قدیمی دیزنی نبود موفق شد فروش خوبی را هم تجربه کند.

مالک آی پی کاپ هد - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - خود استودیوی MDHR است

از همان ابتدای عرضه بازی، زمزمه های گوناگونی پیرامون انتشار این عنوان روی تلفن های هوشمند به گوش می رسید و با توجه به اینکه تقریبا خیلی از عناوین پلتفرمر معروف کامپیوتر مثل اینساید، لیمبو یا سوپر میت بوی راه شان را به اسمارت فون ها باز کرده اند خیلی از بازیکن ها منتظر ورود کاپ هد به این دیوایس های دستی هستند.

حتی چند وقت پیش عنوانی با نام کاپ هد در اپ استور ثبت شد که سر و صدای زیادی نیز به پا کرد ولی چند ساعت بعد مشخص گردید تقلبی بوده است. تمام این - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - مسائل دست به - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دست هم دادند تا سرانجام Chad Moldenhauer، یکی از موسسین MDHR، در گفت و گو با PCGamesInsider نسبت به عرضه عنوانش در موبایل واکنش نشان دهد.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان

بر اساس گفته های او هر چیزی ممکن است: «در حال حاضر بازی مناسب تلفن های هوشمند نیست. اگر کاپ هد - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - بخواهد به موبایل بیاید، باید همه چیز از پایه تغییر کرده و دوباره ساخته شود. پورت بازی روی اسمارت فون ها فعلا در برنامه های اولیه مان قرار ندارد ولی این اتفاق غیر ممکن نخواهد بود.»

هر چند بعضی ها از حرف های وی اینگونه برداشت - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کرده اند که - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کاپ هد به موبایل نمی آید اما به خاطر سیاست های چند ماه گذشته اپل پیرامون - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - عرضه پورت های گوناگون روی iOS، محبوبیت پورت های پلتفرمر در موبایل و البته موفقیت های زیاد خود کاپ هد این قضیه بعید نیست. البته نه به این زودی، ولی همچنان می توان تا حد زیادی امیدوار بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone