🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  2. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  3. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  4. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  5. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38749.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

به زودی فروش کتاب های صوتی در گوگل پلی ممکن می شود

در عصر پادکست ها و استریم رسانه ها، کتاب های صوتی محبوبیت بیشتری بین مردم پیدا کرده اند. در حال حاضر آمازون به لطف سرویس Audible بخش زیادی از این بازار را به دستان خود ...

در عصر - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - پادکست ها و استریم رسانه ها، کتاب های صوتی محبوبیت بیشتری - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بین مردم پیدا کرده اند. در حال حاضر آمازون به لطف سرویس Audible بخش زیادی از این بازار را به دستان خود گرفته است و حالا به نظر می رسد که گوگل هم می خواهد به جمع فروشندگان کتاب های صوتی بپیوندد.

بنری در صفحه گوگل پلی به نمایش در آمده که با توجه به آن، - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - فروش گسترده کتاب های صوتی به زودی در این فروشگاه ممکن می شود. بنابراین کاربران می توانند در کنار فیلم، تلویزیون، موسیقی یا کتاب های دیجیتالی این نوع محصولات را نیز خریداری کنند.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی
با کلیک روی بنر، ارور 404 به نمایش در می آید.

مشخص نیست بخش مربوط به کتاب های صوتی چه زمانی در گوگل پلی راه اندازی می شود اما هنگام بازگشایی این قسمت، کاربران می توانند اولین خرید خود را با 50 درصد تخفیف انجام دهند. البته هم اکنون نیز در قسمت موزیک گوگل پلی، بخشی کوچک به کتاب های صوتی اختصاص داده شده که - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به خاطر محدودیت هایش مورد توجه قرار - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نمی گیرد.

بنابراین وجود یک قسمت جداگانه برای این نوع محصولات می تواند به دیده تر شدن شان کمک شایانی کند. بد نیست بدانید بر اساس گزارشات به دست رسیده، سالانه مردم بیشتری به سمت کتاب های صوتی جذب می شوند و این صنعت روز به روز در حال رشد است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone