🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  2. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  3. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  4. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  5. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38719.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

گوگل احتمالا دسترسی به بعضی API ها را در اندروید ۹.۰ می بندد

به گزارش منبع چینی IT Home، به نظر می رسد گوگل قصد دارد که در اندروید ۹.۰ دسترسی به بعضی API ها را برای توسعه دهندگان شخص ثالث ببندد تا سیستم عامل بسته تری نسبت ...

به گزارش منبع چینی IT Home، به نظر می رسد گوگل قصد دارد که در اندروید ۹.۰ دسترسی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - به بعضی API ها را برای توسعه دهندگان شخص ثالث ببندد تا سیستم عامل بسته تری نسبت به نسخه های گذشته داشته باشد.

گوگل احتمالا با جلوگیری از صدور دسترسی برای API های مخفی و انتشار اپلیکیشن های تأیید نشده، می خواهد که از اندروید پلتفرم یکپارچه تری ساخته و به ثبات آن اضافه نماید. این موضوع دقیقا بر خلاف طبیعت اندروید است که - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - یک سیستم عامل متن باز محسوب می شود و همین ساختار طی سال های گذشته همواره یکی از نقاط قوت آن در مقایسه با iOS بوده است.

اگر چه - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - قفل کردن تعداد کوچکی از API ها لزوما به معنای پایانی برای ساختار متن باز اندروید نیست، اما به طور واضح اولین قدم گوگل در راستای حرکت به این سمت و سو محسوب می شود.

همچنین به گزارش منبع خبر، گوگل به دنبال آن است که در اندروید ۹.۰ با Project Treble تعامل کاملی داشته باشد. این پروژه که به همراه اندروید اوریو - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - عرضه شده تغییرات عمده ای را در معماری فریم ورک سیستم - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - عامل ایجاد کرده و - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - هدف آن ارائه سریع تر بروزرسانی ها به تولیدکنندگان تلفن - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - های هوشمند عنوان شده است.

به لطف Project Treble، - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دیگر نیازی نیست که سازندگان تلفن های هوشمند برای ارائه آپدیت های اندروید دست به تغییرات عمده ای در کدهای منبع سیستم عامل بزنند، بلکه انجام این کار برای آنان به سادگی ارائه یک پچ امنیتی خواهد بود.

در - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - حالی که انتظار می رود اندروید ۹.۰ (اندروید - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - P) به میزان زیادی قابل شخصی سازی باشد، اما این موضوع - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - محور تمرکز گوگل در - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - توسعه این نسخه نخواهد بود. نخستین پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید جدید تا چند ماه دیگر و احتمالا پیش از برگزار کنفرانس گوگل I/O به دست کاربران خواهد - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهر نوش نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سایت ***** تلویزیون توشیبا 55QA4C63DG شما را با مناسبترین قیمت و بالاترین گارانتی در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone