🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  2. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  3. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  4. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  5. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38733.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

14 بهمن‌، تاریخ مرحله بعدی طرح رجیستری

وزیر ارتباطات در حاشیه نشست هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برای توسعه ارتباطات روستایی، خبر از اجرا شدن فاز جدید طرح رجیستری از 14 بهمن‌ ماه داد و گفت: «یک مدل از گوشی های آسیایی که سهم ...

وزیر ارتباطات در حاشیه نشست هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برای توسعه ارتباطات - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - روستایی، خبر از اجرا شدن فاز جدید طرح رجیستری از 14 بهمن‌ ماه داد و گفت: «یک مدل از گوشی های آسیایی که سهم بالایی در بازار تلفن همراه - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کشور دارد مشمول این طرح خواهد شد.»

پیش‌تر گمانه‌زنی‌هایی پیرامون قرار گرفتن سه برند سامسونگ، هوآوی و ال‌جی در طرح رجیستری زده شده بود که با توجه به اظهارات «محمدجواد آذری جهرمی» به نظر می‌رسد فعلا شاهد - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مشمول شدن یکی از این - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سه برند خواهیم بود.

جهرمی در ادامه ضمن ردکردن افزایش قیمت موبایل به سبب اجرا شدن طرح رجیستری و تکذیب آن گفت:

«دلار در آغاز طرح رجیستری ۳۹۰۰ تومان بود و هم اکنون نرخ آن به ۴۵۰۰ تومان - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - رسیده و مسلما قیمت گوشی بر مبنای نرخ دلار محاسبه می شود. از سوی دیگر ارز مبادله ای واردات حذف شده است و این موضوعات بر روی قیمت گوشی تأثیرگذار است. این به - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - این - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - معنا - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نیست که اجرای طرح رجیستری روی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - گوشی موبایل تأثیرگذار شده باشد.»

وزیر ارتباطات معتقد - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - است که موضوع افزایش درآمد واردکنندگان موبایل جای انتقاد چندانی ندارد چرا که یکی از هدف‌های طرح رجیستری همین مسئله بوده تا قاچاقیان رو به واردات رسمی و قانونی موبایل بیاورند. او این افزایش را یکی از موفقیت‌های طرح رجیستری عنوان می‌کند و ایجادجوسازی‌ها و شایعات را به موجب وارد شدن برندهای پرکاربرد در بازار می‌داند:

«یک ریال از هزینه رجیستری به جیب وزارت ارتباطات نمی رود بلکه هزینه مالی اجرای این طرح برعهده وزارت ارتباطات بوده و از بعد مسئولیت پذیری نیز ما مصمم به ساماندهی این بازار شده ایم.»

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

آذری جهرمی تضمین سلامت گوشی و جلوگیری از سرقت موبایل را از جمله منافع اجرای رجیستری برای مردم عنوان کرد: «انجام تست SAR توسط رگولاتوری روی تمامی مدل‌های طرح رجیستری صورت می‌گیرد و سپس مجوز واردات به کشور آن مدل صادر می‌شود.»

اواسط بهمن ماه امسال طرح رجیستری در حالی وارد فاز جدید خود خواهد شد که حجم انتقادات نسبت به نحوه اجرایی آن بیش از پیش بالا رفته و هزاران موبایل آیفون با وجود پرداخت عوارض گمرکی خود از دسترس خدمات مخابراتی خارج شدند. با اینکه سازمان تعزیرات حکومتی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز وظیفه رسیدگی به این موبایل‌ها را برعهده گرفته‌اند، هنوز شبهه‌هایی در ادامه - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - فعالیت طرح رجیستری با - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اوضاع پیش آمده مطرح می‌شود.

هرچند با توجه به صحبت‌های امروز وزیر ارتباطات به نظر می‌رسد دولت قاطعانه این طرح را ادامه خواهد داد، کارشناسان امیدوارند - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دولت بازبینی دوباره و نگاهی نو را در نحوه روند اجرایی طرح رجیستری در ادامه راه خود داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone