🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  2. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  3. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  4. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  5. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38730.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

وایو نسل جدید الترابوک های S11 و S13 را با چیپست نسل هشتم اینتل عرضه می کند

از زمانی که سونی سهم خود در وایو را به یک کنسرسیوم ژاپنی واگذار کرد، این برند چندین محصول متنوع را بازار عرضه کرده اما در جلب نظر کاربران چندان موفق نبوده است. با این ...

از زمانی که سونی سهم خود در وایو را به یک کنسرسیوم ژاپنی واگذار کرد، این برند چندین محصول متنوع را بازار عرضه کرده اما در جلب نظر کاربران چندان موفق نبوده است.

با این حال وایو هیچگاه از رقابت پس نکشیده و حالا خود را برای عرضه مدل های جدید S11 و S13 آماده می کند که الترابوک هایی سبک و بهره مند از مشخصات دستگاه های پرچمدار هستند.

نام گذاری این الترابوک ها بر اساس سایز صفحه نمایش آنها صورت گرفته چرا که S11 از نمایشگری 11.6 اینچی و S13 از صفحه نمایشی با ابعاد 13.3 اینچ برخوردار است.تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر میانه استان آذربایجان شرقیوایو این لپ - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تاپ ها را با پیکربندی مختلفی در اختیار کاربران قرار خواهد داد که شامل چیپست های نسل هشتم اینتل Core i5 8250U و Core i7 8550U است. این چیپست ها از چهار هسته فیزیکی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - و هشت رشته تشکیل شده اند گرچه به سری HQ نیز تعلق ندارند.

علاوه بر این امکان تهیه این دستگاه ها با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه نیز وجود دارد ونکته جالب این جاست که ما نه از هارد دیسک بلکه از حافظه SDD صحبت می کنیم.

S11 و S13 به ترتیب از باتری هایی با قابلیت 15 و 12 ساعت - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شارژهی برده و به پورت های USB 3.0، HDMI ، SD Card و 4G LTE مجهز شده اند گرچه گزینه آخر انتخابی است.

S11 و S13 تنها 17 میلی متر  ضخامت و به ترتیب 861 و 1088 - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - گرم وزن دارند که حمل و نقل آنها را بسیار تسهیل می کند.

علی رغم اینکه این لپ تاپ ها از کارت - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - گرافیک - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اختصاصی بی بهره - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اند، کمپانی سازنده قیمت نسبتا بالایی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - را - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - برای آنها در - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نظر گرفته که از 1365دلار شروع می شود. پیش فروش این دستگاه ها تا اواخر هفته آینده - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شروع خواهد شد با این حال تاریخ عرضه جهانی آنها هنوز مشخص نشده است.

- تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone