🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  2. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  3. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
  4. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  5. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38718.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

نخستین موبایل فاقد جک صدا از خانواده اکسپریای سونی در راه است

موافق باشیم یا خیر طولی نمی کشد که به تدریج همه تولید کنندگان تلفن های هوشمند جک ۳.۵ میلی متری صدا را از روی محصولاتشان حذف کنند (دست کم از روی موبایل های بسیار پیشرفته ...

موافق باشیم یا خیر - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - طولی نمی کشد که به تدریج همه تولید کنندگان تلفن های هوشمند جک ۳.۵ میلی متری صدا را از روی محصولاتشان حذف کنند (دست کم از روی موبایل های بسیار پیشرفته خود). تا الان سامسونگ، ال جی، و سونی پیاده - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - سازی این طراحی روی تلفن های هوشمند خود را به تعویق انداخته اند و اپل با همراهی چند شرکت چینی پیشتاز چنین حرکتی بوده اند. با این حال آنطور که به نظر می رسد نخستین موبایل فاقد جک صدا از خانواده اکسپریای سونی در راه است.

هفته گذشته کمیسیون ارتباطات دولت فدرال آمریکا که با - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نام FCC - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - شناخته می شود موبایلی با برند سونی را تایید کرد و همزمان نکات جالبی را - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - در رابطه با آن منتشر نمود که در ادامه با شما در میان می گذاریم. براساس اسناد به دست آمده از این نهاد، تلفن هوشمند مورد بحث (که هم اکنون با - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اسم رمز FCC ID, PY7-21831A شناخته می شود) ظاهرا به یک پورت USB Type-C برای انتقال صدا و شارژ - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - مجهز شده و به همین خاطر اینطور برداشت می شود که موبایل مورد بحث فاقد جک هدفون باشد.

موبایل تایید شده دارای نمایشگر ۵.۷ اینچی با حاشیه های اندک است

FCC همچنین خاطر نشان کرده که این موبایل طولی به اندازه ۱۵۲.۷۹ و عرضی برابر با ۷۲.۴۲ میلیمتر دارد - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و از یک نمایشگر ۵.۷ اینچی بهره می برد. این یعنی دستگاه مورد - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بحث کوچک تر از اکسپریا - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اکس زد پریمیم است با این حال حاشیه های نمایشگر آن اندکی کمتر - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - از این تلفن هوشمند هستند.

در هر صورت با در نظر داشتن طیف وسیع شایعاتی که در رابطه با اعمال تغییرات اساسی روی طراحی نسل بعدی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - موبایل های پیشرفته سونی منتشر شده، حذف احتمالی جک ۳.۵ میلیمتری صدا از روی بدنه این دستگاه ها خبر چندان عجیبی نخواهد بود. البته تردیدی نیست که بسیاری از هوادارن برند اکسپریا از این تغییر خشنود نمی شوند اما دست کم این را می دانیم که دیگر زمان حضور پورت های اختصاصی شارژ و صدا روی موبایل های سونی به سر خواهد رسید.

در انتها بد نیست یادآور شویم که امسال کمپانی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ژاپنی مورد بحث - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - سه تلفن هوشمند میان رده را معرفی کرد - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و در این بین خبری از یک مدل بسیار پیشرفته نبود. از همین رو می توان - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - احتمال داد که موبایل جدید تایید شده توسط FCC همان پرچمدار آتی ژاپنی ها باشد که به نمایشگری ۵.۷ اینچی مجهز شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone