🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  2. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  3. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  4. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  5. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38751.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

جشنواره زمستانه تلویزیون‌های سامسونگ آغاز شد

تلویزیون های سامسونگ همواره طرفداران بسیاری داشته، ولی گاهاً قیمت بالای برخی از مدل ها موجب شده مشتریان در خرید خود مردد شوند. حالا سامسونگ با ارائه تخفیف های زمستانی قصد دارد تجربه خرید خوشایندی ...

تلویزیون های سامسونگ همواره طرفداران بسیاری داشته، ولی گاهاً قیمت بالای برخی از مدل ها موجب شده مشتریان در خرید خود مردد شوند. حالا سامسونگ با ارائه تخفیف های زمستانی قصد دارد تجربه خرید خوشایندی را برای مشتریان فراهم کند.

سامسونگ در سال های اخیر فناوری های - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - جدید و کاربردی را با تلویزیون های هوشمند خود همراه کرده. به عنوان نمونه تلویزیون های QLED این کمپانی قابلیت نمایش بی نقص رنگ و نور را دارند و به لطف استفاده از مواد غیر ارگانیک دوام - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بالا و نمایش تصویر روشن و شفاف را تضمین می کنند و به ادعای سامسونگ این تلویزیون ها به مشکل سوختگی پیکسل ناشی از نمایش طولانی مدت صحنه های تکراری بر نخواهند خورد.

در ادامه توجه شما را به بیانیه خبری سامسونگ در زمینه تخفیف های - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - زمستانی جلب می نماییم:

 

داغ‌ترین هدایا در سردترین فصل سال

تجربه خریدی هوشمندانه و به‌صرفه نیازمند تحقیق و گشت‌وگذار است تا مناسب‌ترین مدل و دستگاه را انتخاب کنیم. با وجود این - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در برخی از مواقع تنها کافی‌ست به موقع تصمیم بگیریم و در بهترین زمان کالای مورد نظر را بخریم.

چنانچه به تازگی تصمیم‌ به خرید تلویزیون‌ گرفته‌اید جشنواره زمستانه سامسونگ فرصت مناسبی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - است تا با خرید جدیدترین تلویزیون‌های این شرکت، کارت هدیه ۳۰ میلیون ریالی و ساندبار هدیه بگیرید.

در این جشنواره که تنها برای مدت محدودی برگزار می‌‌شود به خریداران ۴ مدل منتخب از تلویزیون‌های جدید QLED، PUHD و  UHD سامسونگ کارت هدیه ۳۰ میلیون ریالی اهدا می‌شود. این مجموعه شامل تلویزیون ۸۲ اینچی MU8990، مدل‌های ۷۵ اینچی Q77F و MU8990 ومدل UHD و ۷۰ - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اینچی KU7970 می‌شود.

همچنین به خریداران مدل‌های ۶۵ اینچی Q78C ساندبار سری ۶ و Q77F ساندبار سری ۵ سامسونگ تقدیم خواهد شد.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی
برای مشاهده لیست تخفیف های نقدی و ساندبار جشنواره زمستانه سامسونگ روی تصویر کلیک کنید.

سری QLED جدیدترین تلویزیون‌های سامسونگ هستند که اوایل پاییز امسال - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - طی مراسمی رسمی در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ایران رونمایی شدند. این تلویزیون‌‌ها با تجهیز به قابلیت‌های منحصربه‌فردی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - همچون فناوری کوانتوم دات، HDR 1500، نمایش بیش از یک میلیارد رنگ، حجم رنگ ۱۰۰ درصدی، کابل اپتیکال ۱.۸ میلی‌متری، نصب دیواری زیبا و راحت، طراحی ۳۶۰ - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - درجه و ریموت کنترل هوشمند تعریف جدیدی از کیفیت تصویر، طراحی و هوشمندی جعبه‌های جادویی ارائه داده‌ است.

در جشنواره زمستانه سامسونگ علاوه بر سری‌های جدید QLED به خریداران تلویزیون‌های SUHD و UHD و حتی FHD این شرکت هم کارت‌های هدیه نقدی و ساندبار اهدا می‌شود. بر این اساس خریداران تلویزیون‌های ۴۳ اینچی تا ۶۵ اینچی سامسونگ هدایایی از ۷۵۰ هزار تا  ۱۰ میلیون ریال دریافت می‌کنند.

جشنواره زمستانه سامسونگ از اواسط دی ماه آغاز شده و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - تنها برای مدتی محدود ادامه خواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جشنواره - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - زمستانه سامسونگ می‌توانید به سایت سامسونگ به نشانی www.samsung.com/iran یا وبسایت سام سرویس (samservice.com) مراجعه کنید.

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ الکترونیکس الهام‌بخش دنیا است و آینده را با ایده‌های نو و فناوری‌های - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - خلاقانه و کاربردی اش شکل می‌دهد. - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت http://news.samsung.com  مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone