🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  5. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38729.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ از مشخصات احتمالی دوربین گلکسی S9 خبر می دهد

سامسونگ امروز در وب سایت خود مطلبی را برای معرفی سنسورهای ایزوسل منتشر کرده که در آن تصویر موبایلی شبیه به پرچمدارهای این کمپانی به چشم می خورد. کمپانی کره ای در این تصویر به سنسور‌های ...

سامسونگ امروز در وب سایت خود مطلبی را برای معرفی سنسورهای ایزوسل منتشر کرده که در آن تصویر موبایلی شبیه به پرچمدارهای این کمپانی به چشم می خورد.

کمپانی کره ای در این تصویر به سنسور‌های سه‎لایه FRS اشاره کرده که قابلیت ثبت تصاویر 1080pرا با نرخ 460 فریم بر ثانیه به ارمغان می آورد. این حسگر به مراتب بهتر از  سنسورهای فعلی است که در بهترین حالت تصاویر 720p را با نرخ 240 فریم بر ثانیه ثبت می کنند.تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربیایزوسل در واقع نام برند سامسونگ برای حسگرهای تصویر CMOS است که در مقایسه با اکثر سنسورهای کنونی، کارایی بهتر داشته و در چهار دستهBright / Fast / Slim و Dual قرار می گیرند.

سنسور  ایزوسل Bright از فناوری Tetracell - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بهره می برد که به منظور بهبود کارایی دوربین در مناظر با نور کم، چهار - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - پیکسل مجاور را با هم ادغام کرده و آنها را به عنوان یک واحد پردازش می کند.

از دیگر ویژگی های - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - این حسگر جدید نیز می توان به فناوری WDR هوشمند - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - سامسونگ اشاره کرد که به افزایش وضوح جزئیات در تصویر کمک می کند.تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربیسنسور ایزوسل Fast - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - نیز به بهبود قابلیت های فوکوس خودکار در تمامی شرایط به ویژه مناظر با نور کم که در آن تمایز شی از پس زمینه دشوار است کمک خواهد کرد. در این سنسورها دقت فوکوس به لطف فوکوس فوق سریع خودکار با تشخیص فاز (SPDAF) که نسل بعدی PDAF محسوب می شود افزایش یافته است.

این کمپانی از سنسورهای Slim نیز رونمایی کرده - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بود که هدف از آن برقراری توازن بین کیفیت تصاویر و اندازه سخت افزار است. برای مثال Slim 2X7 با اندازه پیکسل 0.9μm اولین سنسوری است که از پیکسل هایی با سایز کمتر از 1.0μm بهره می برد. این در حالی است که اندازه پیکسل های گلکسی نوت 8 1.44μm است.

در نهایت گروه چهارم این سنسورهای Dual نام دارند و هدف از آنها قرار دادن یک حسگر منوکروم (تک رنگ) و یک حسگر RGB و ثبت تصاویر دوگانه است. کمپانی سازنده مدعی شده که این سنسور از قابلیت های - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - مشابه DSLR برخوردار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرهاد نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام نمایندگی شما طرفای شهرک دامداران بوکان برای کولر گازی زیمنس تعمیرکار داره
پاسخ: بله در شهرک دامداران شهر بوکان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone