🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  2. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  3. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  4. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  5. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15415.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

دیجی کالا اپلیکیشن پیندو را رسما برای دانلود در دسترس عموم کاربران قرار داد

پیندو پلتفرم ثبت آگهی آنلاین خرید و فروش و ارائه خدمات، به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های گروه دیجی‌کالا در روزهای پایانی اسفند 1399 آغاز به کار کرد و اکنون در اپ استورهای مختلف برای ...

پیندو پلتفرم ثبت آگهی آنلاین خرید و فروش و ارائه خدمات، به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های گروه دیجی‌کالا در روزهای پایانی اسفند 1399 آغاز - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر منجیل استان گیلان - به کار کرد و اکنون در اپ استورهای مختلف برای تمامی کاربران اندروید و iOS قابل دانلود است.

این اپلیکیشن با هدف بهبود تجربه کاربران در - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر منجیل استان گیلان - خرید و فروش کالاهای نو و - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر منجیل استان گیلان - دست دوم و همین‌طور - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر منجیل استان گیلان - ارائه‌ خدمات فعالیت خود را - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر منجیل استان گیلان - آغاز کرده و اعلام شده که در این مرحله تمام امکانات آن رایگان است.

پیش‌تر روابط عمومی دیجی کالا در گفتگو با دیجیاتو از ویژگی‌های پیندو صحبت کرده بود. به گفته «امیر حسن موسوی» کاربران پیندو می‌توانند آگهی خود را به ۴ میلیون تنوع کالایی در دیجی‌کالا بچسبانند. در نتیجه آگهی کاربران علاوه بر پیندو، در دیجی‌کالا نیز به نمایش در می‌آید و در دسترس ۴۰ میلیون بازدید‌کننده‌ی ماهانه‌ - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر منجیل استان گیلان - دیجی‌کالا هم قرار می‌گیرد. به این ترتیب، بازدیدکنندگان می‌توانند در کنار کالاهای نو، آگهی کاربران را هم برای همان کالا مدنظر قرار دهند و چه بسا تصمیم بگیرند با قیمت مناسب‌تری خرید کنند: ««۴۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دیجی کالا این موارد را می‌بینند و همچنین قیمت‌گذاری می‌تواند عادلانه‌تر باشد چرا که قیمت نوی کالا مشخص - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر منجیل استان گیلان - است.»

وصل شدن آگهی‌ها به کالاهای دیجی‌کالا در اپلیکیشن پیندو یک ویژگی دیگر نیز دارد و آن عدم نیاز به وارد کردن اطلاعات و مشخصات برای کالاها و تسهیل دسترسی به مشخصات یک - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر منجیل استان گیلان - محصول و همچنین مشاهده و بررسی نظرات کاربران در مورد آن محصول در دیجی‌کالاست.

به گفته موسوی در پیندو بخش خدمات نیز وجود دارد: «کسی که کار خیاطی می‌کند می‌تواند خدمات خود را در بخش فروش لباس دیجی کالا قرار دهد.» در واقع اپلیکیشن پیندو علاوه بر امکان ثبت آگهی آنلاین خرید و فروش کالا، به ارائه خدمات نیز می‌پردازد. این یعنی کسانی که به - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر منجیل استان گیلان - جای کالایی خاص، ارائه دهنده خدمات متنوعی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر منجیل استان گیلان - هستند با اپلیکیشن پیندو می‌توانند خدمات خود را با توجه به گروه‌های کالایی دیجی‌کالا معرفی کنند و - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر منجیل استان گیلان - به فروش بگذارند. این قابلیت بازه گسترده‌ای از ارائه خدمات خیاطی در دسته مد و پوشاک یا تعمیر موبایل در دسته کالاهای الکترونیک را شامل می‌شود.

هدف اصلی پیندو، بهبود تجربه کاربران پلتفرم مارکت‌پِلیس دیجی‌کالا، دسترسی به قیمت‌های بهتر برای مشتریان و امکان - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر منجیل استان گیلان - فروش کالاهای مرجوعی برای فروشندگان به عنوان کالای دست دوم و با ذکر مشخصات - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر منجیل استان گیلان - دقیق و فراهم کردن بستری جدید برای رفع نیاز مشتریان و فروشندگان برای خرید و فروش کالاها و خدماتشان است.

تمامی کاربران اندروید و iOS می‌توانند از طریق - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر منجیل استان گیلان - سایت این اپلیکیشن و استورهای مختلف اندرویدی و iOS به صورت مستقیم نسبت به دانلود و استفاده از  اپلیکیشن پیندو اقدام کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone