🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  2. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  3. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  4. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  5. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15412.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

کارت گرافیک انویدیا RTX 3070 به دست گیمرها هم رسید

در حالی که عرضه کارت گرافیک‌ها به بازار جهانی بسیار محدود شده کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس RTX 3070 که یکی از محبوب‌ترین ها در بین ماینرها به حساب می‌آید در جدیدترین بررسی سخت‌افزار استیم بیشترین ...

در حالی که عرضه کارت گرافیک‌ها به بازار جهانی بسیار محدود شده کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس RTX 3070 که یکی از محبوب‌ترین ها در بین ماینرها به حساب می‌آید در جدیدترین بررسی سخت‌افزار استیم بیشترین رشد در بین گیمرها را تجربه کرده است. به این ترتیب می‌توان گفت که این کارت به مرور در حال رسیدن به دست گیمرها است.

کارت گرافیک جی‌فورس RTX 3070 از ۵۸۸۸ هسته کودا بهره می‌برد، ۸ گیگابایت رم دارد و میزان توان طراحی حرارتی آن ۲۲۰ وات است. بر اساس گزارش ماه مارس ۲۰۲۱ سرویس استیم این کارت گرافیک موفق شده ۱.۲۹ درصد از سهم کاربران استیم را به خود اختصاص دهد و در مقایسه با - تعمیرات کولر گازی گری در شهر تاکستان استان زنجان - ماه قبل، بالاترین رشد - تعمیرات کولر گازی گری در شهر تاکستان استان زنجان - بین ۲۰ کارت گرافیک برتر یعنی رشد ۰.۱۷ درصدی را تجربه کند.

بر اساس آمار استیم،‌ کارت گرافیک RTX 3080 سهم ۰.۸۷ درصدی را دارد و ۰.۳۹ درصد از سهم هم متعلق به RTX 3060 و ۰.۳۴ درصد متعلق به RTX 3090 است. به این ترتیب سهم - تعمیرات کولر گازی گری در شهر تاکستان استان زنجان - کل کارت‌های مبتنی بر معماری Ampere به ۲.۸۹ درصد - تعمیرات کولر گازی گری در شهر تاکستان استان زنجان - رسیده است. بیش از یک چهارم گیمرهای کاربر استیم در حال حاضر از پردازنده‌های AMD استفاده می‌کنند و به این ترتیب سهم بسیار کمتری نسبت به کاربران اینتل دارند.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر تاکستان استان زنجان

مشخص نیست که چه چیزی دلیل استقبال کاربران از این کارت گرافیک شده؛ به ویژه این که فراموش نکنیم که - تعمیرات کولر گازی گری در شهر تاکستان استان زنجان - در حال حاضر عرضه کارت گرافیک در سطح جهان با محدودیت‌هایی روبرو شده و حتی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر تاکستان استان زنجان - بر اساس برخی گزارش ها کارت گرافیک RTX 3070 در بازار آزاد با قیمتی بیش از ۱۲۰۰ دلار یعنی بسیار بیش از قیمت اولیه ۵۰۰ دلاری اعلام شده معامله می‌شود. معمولا کارت‌های - تعمیرات کولر گازی گری در شهر تاکستان استان زنجان - گرافیک اقتصادی هر دو کمپانی انویدیا و AMD - تعمیرات کولر گازی گری در شهر تاکستان استان زنجان - از جمله GTX 1060 ،GTX 1050 Ti ،GTX 1650 ،RX 570 و RX 580 با استقبال بیشتری نسبت به مدل‌های پرچمدار مواجه می‌شوند. البته باید این موضوع را هم در نظر داشت که این آمار تنها مربوط به کاربران استیم است و شاید نتایج بررسی‌های دیگر متفاوت باشد.

با این حال کارت گرافیک RTX 3070 هنوز هم چندان بین کاربران استیم محبوب نیست و رتبه ۱۷ - تعمیرات کولر گازی گری در شهر تاکستان استان زنجان - را کسب کرده است. علاوه بر این در ماه مارس کارت‌های گرافیک میان رده انویدیا نسبت به مدل‌های پرچمدار با استقبال بیشتری روبرو شده‌اند و همین موضوع نشان می‌دهد که در شرایط فعلی، بازار کارت‌های گرافیک تا چه حد عجیب و غیر قابل پیشبینی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone