🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  2. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  3. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  4. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  5. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26804.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

نتایج امیدوار کننده چیپست گیمینگ هلیو G90 مدیاتک در آنتوتو

در حالی مدیاتک به تازگی از چیپست‌های گیمینگ هلیو G90 و G90T رونمایی کرد، وبسایت آنتوتو هم بنچمارک‌هایی منتشر کرده که نتایج امیدوارکننده‌ای را برای چیپست گیمینگ مدیاتک نشان می‌دهد. این چیپست‌ها در حالی معرفی شدند ...

در حالی مدیاتک به تازگی از چیپست‌های گیمینگ هلیو G90 - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خوانسار استان اصفهان - و G90T رونمایی کرد، وبسایت آنتوتو هم بنچمارک‌هایی منتشر کرده که نتایج امیدوارکننده‌ای را برای چیپست گیمینگ مدیاتک نشان می‌دهد.

این چیپست‌ها در حالی معرفی شدند که - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خوانسار استان اصفهان - به لطف فناوری 12 نانومتری FinFET - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خوانسار استان اصفهان - شرکت TSMC، تمرکز در طراحی آن‌ها بر عملکرد خوب در کنار قیمت مقرون به صرفه قرار داده شده است. نمرات آنتوتو هم این مساله را تائید می‌کنند چرا که G90 توانسته در این تست‌ها نمره کل 222,282 را کسب کند. این نمره کل با در نظر گرفتن عملکرد مجموعه سی‌پی‌یو، پردازنده گرافیکی، UX و مموری به دست آمده است.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خوانسار استان اصفهان

با مقایسه عملکرد این چیپست گیمینگ مدیاتک با برخی از رقبای ساخت کوالکام، می‌توان دید که G90 از اسنپدراگون 730 گوشی‌های شیائومی می 9T و سامسونگ گلکسی A80، عملکرد بهتری را از خود نشان داده است.

علاوه بر این در تست‌های چند هسته‌ای (multi-core) سایت گیک بنچ هم برتری - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خوانسار استان اصفهان - G90 نسبت به اسنپدراگون - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خوانسار استان اصفهان - 730 مشهود است. البته باید توجه داشت که داده‌های این وبسایت مربوط به چند ماه قبل است و شاید این چیپست از آن زمان تا به حال برای عملکرد بهینه‌تر هم بهبود داده شده باشد.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خوانسار استان اصفهان

با این نتایج به نظر می‌رسد چیپست‌های جدید مدیاتک بتوانند عملکرد وعده داده شده را برای - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خوانسار استان اصفهان - این محدوده قیمت به موبایل‌های گیمینگ آورده و جایگزین های ارزانتری برای رقبای کوالکام باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone