🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  2. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  3. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  4. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  5. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26822.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

مقایسه ماکت احتمالی گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس [تماشا کنید]

یک فروشنده لوازم جانبی در انگلستان با انتشار ویدیویی در یوتیوب مدعی شده ماکت گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس را در اختیار دارد. کانال موبایل فان (Mobile Fun) مدعی شده ماکت ها را ...

یک فروشنده لوازم جانبی در انگلستان با انتشار ویدیویی در یوتیوب مدعی شده ماکت گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس را در اختیار دارد.

کانال موبایل فان (Mobile Fun) مدعی شده ماکت ها را از یک سازنده قاب موبایل دریافت کرده است. او در ویدیوی 4 دقیقه ای، ماکت ها را از تمامی جهات بررسی و با هم مقایسه می کند. او در ادامه می گوید که از «منبعی مطمئن» باخبر شده که گلکسی نوت 10 با - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر صایین قلعه استان زنجان - مودم 5G هم به بازار خواهد آمد. ویدیوی بررسی ماکت گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس را - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر صایین قلعه استان زنجان - ببینید:

در جلو ماکت - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر صایین قلعه استان زنجان - گلکسی نوت 10 تنها یک سنسور - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر صایین قلعه استان زنجان - دوربین به چشم می خورد که آن را از این - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر صایین قلعه استان زنجان - نظر به گلکسی اس 10 شبیه می کند. در ماکت گلکسی نوت 10پلاس نیز - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر صایین قلعه استان زنجان - علاوه بر پیکربندی دوربین سه گانه، دو سنسور دیگر نیز در کنار - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر صایین قلعه استان زنجان - دوربین قرار گرفته اند. شایعه شده این سنسورها، سنسور زمان پرواز (ToF) خواهند بود. از دیگر نکات قابل - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر صایین قلعه استان زنجان - توجه در این ماکت ها، قرار گیری اسلات کارت حافظه در بالا و قلم لمسی در زیر - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر صایین قلعه استان زنجان - است.

گلکسی نوت 10 نمایشگری با ابعاد 6.3 اینچ داشته و گلکسی نوت 10 پلاس نیز از صفحه نمایشگری با ابعاد 6.8 اینچ برخوردار است؛ این ابعاد با گزارشات منتشر شده قبلی مطابقت دارند.

سامسونگ از گلکسی نوت 10 پلاس در تاریخ - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر صایین قلعه استان زنجان - 7 آگوست (17 مرداد) در رویدادی در Barclays Center شهر نیویورک رونمایی خواهد کرد. این شرکت قبلا در همین مرکز از گلکسی نوت 9 رونمایی کرده بود. بنابراین کمتر از یک هفته دیگر متوجه خواهیم شد که این - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر صایین قلعه استان زنجان - ماکت ها تا چه حد به طرح نهایی گلکسی نوت 10 شبیه بوده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone