🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  2. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  3. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  4. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  5. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26818.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

کاهش فروش بخش موبایل سونی برای پنجمین دوره متوالی

کمپانی سونی آخرین گزارش خود برای سه ماهه مالی اخیر بین آوریل تا ژوئن را منتشر کرد. بر اساس گزارش مالی سونی در حالی که درآمد سالیانه این شرکت به اندازه 18 درصد افزایش را ...

کمپانی سونی آخرین گزارش خود برای سه ماهه مالی اخیر بین آوریل تا ژوئن را منتشر کرد. بر اساس گزارش مالی سونی در حالی که درآمد سالیانه این شرکت به اندازه 18 درصد افزایش را نشان می‌دهد اما بخش محصولات و راهکارهای الکترونیک سونی، هم از نظر فروش و هم از نظر درآمد عملیاتی از روند کاهشی خبر داده‌اند.

بخش ارتباطات موبایل سونی توانسته درآمدی برابر 1 میلیارد ین ژاپن (حدود 10 میلیون دلار) به دست آورد. این نتیجه به خاطر تلاش‌های فراوان برای کاهش - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خراسان استان خراسان - هزینه‌ها بوده که بتواند فروش کم محصولات را - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خراسان استان خراسان - در این بخش جبران کند.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خراسان  استان خراسان

بر اساس پیش‌بینی‌هایی که از سال مالی جاری یعنی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خراسان استان خراسان - تا انتهای ماه مارس 2020 انجام شده، فروش کل بخش موبایل احتمالا کاهش 4 درصدی را تجربه خواهد کرد - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خراسان استان خراسان - و به جای درآمد 3.7 میلیارد دلار که سه ماه قبل پیش بینی شده بود احتمالا درآمدی در حدود 3.5 میلیارد دلار رابه همراه خواهد داشت.

در حالی که پیش‌بینی می‌شد سونی در سال مالی 2019 پنج میلیون اسمارت‌فون بفروشد. - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خراسان استان خراسان - حالا بعد از یک عملکرد ناموفق در سه ماهه اخیر و فروش 900 هزار دستگاه، این شرکت پیش‌بینی خود را به 4 میلیون واحد کاهش داده است. آمار و ارقام یک رکورد جدید در فروش ناموفق را برای سونی نشان می‌دهند و در واقع اولین بار است که این شرکت کمتر از یک میلیون دستگاه طی یک دوره سه ماهه می‌فروشد. برای مقایسه کافیست به یک - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خراسان استان خراسان - سال پیش نگاه کنیم که سونی توانسته بود طی یک دوره سه ماهه دو میلیون دستگاه موبایل بفروشد.

درآمدهای عملیاتی هم وضعیت مناسبی ندارند و - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خراسان استان خراسان - آینده نامطلوبی برای سونی موبایل تصویر می‌کنند. با این حال در گزارش مالی سونی آمده که قسمت سرگرمی‌های تصویری در بخش فیلم، توانسته درآمد 1.7 میلیارد دلاری داشته باشد و نسبت به - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خراسان استان خراسان - سال گذشته افزایش 6 - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خراسان استان خراسان - درصدی را - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خراسان استان خراسان - تجربه کند. در واقع مدیران این بخش اعلام کرده‌اند که طی 5 سال گذشته این اولین بار است که بخش سرگرمی‌های سونی توانسته به سوددهی دست پیدا کند.

در مجموع تمام بخش‌ها، سونی 1 درصد کاهش سود سالیانه را تجربه کرده و 17.5 میلیارد دلار به دست آورده - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خراسان استان خراسان - است. با این وجود رشد 18 درصدی درآمد عملیاتی سونی به لطف موفقیت در - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خراسان استان خراسان - بخش فروش حسگرهای تصویر، توانست از پیش‌بینی‌های - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خراسان استان خراسان - بازار گذر کند. بخش موسیقی سونی هم 353 میلیون دلار سوددهی داشته و سود خالص - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خراسان استان خراسان - شرکت در مجموع با 33 درصد کاهش به 1.38 میلیارد دلار رسیده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone