🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  2. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  3. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  4. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  5. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26819.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

۳۲ میلیون دانلود برای ۲۰۵ اپ مخرب در پلی استور طی یک ماه گذشته

گوگل ظاهرا در نبرد با نرم افزارهای مخرب اندرویدی مغلوب شده است. این شرکت در یک ماه گذشته بالغ بر ۲۰۵ اپ مضر را در پلی استور میزبانی کرده و خبر بد اینکه اپ های ...

گوگل ظاهرا در نبرد با نرم افزارهای مخرب اندرویدی مغلوب شده است. این شرکت در یک ماه گذشته بالغ بر ۲۰۵ اپ مضر را در پلی استور میزبانی کرده و خبر بد اینکه اپ های یاد شده بیش از ۳۲ میلیون - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان - مرتبه دانلود شده اند.

طبق گزارشی که لوکاس استفانکو از محققان شرکت امنیتی ESET منتشر کرده، از میان این تعداد اپلیکیشن مخرب حدود ۱۸۸ عدد از آنها حاوی تبلیغات پنهان - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان - بوده اند که مجموعا ۱۹.۲ - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان - میلیون مرتبه توسط کاربران دانلود شدند. مابقی این اپ ها نیز در گروه اسکم های اشتراک، جاسوس افزارها، اپ های جعلی، ابزارهای جعلی آنتی ویروس، تبلیغ افزار و نرم افزارهای دارای درب پشتی جای می گیرند.

نکته جالب اینکه در میان انبوه نرم افزارهای مخرب کشف شده در پلی استور تنها سه مورد آنها اپ های اسکم اشتراک بوده اند با این حال - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان - اما یک سوم کل دانلودها با ۱۲ میلیون نصب مربوط به آنها بوده است.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان

استفانکو که به صورت ماهانه فعالیت های مخرب در پلی استور گوگل را بررسی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان - می - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان - کند در این باره گفت:

تمامی این اپ ها و اعداد براساس تحقیقات، اطلاعات وبلاگی، گزارش ها و توییت هایی کشف شدند که در ماه گذشته توسط جامعه امنیت اطلاعات منتشر گردید.

مشکل در گوگل پلی

این نخستین باری نیست که غول جستجو برای مقابله با گسترش اپ های مضر در پلتفرم رسمی انتشار نرم افزاری اش با مشکل روبرو شده است. چند هفته پیش هم محققان دانشگاه سیدنی نتایج پژوهشی را منتشر کردند که براساس آن پلی استور مملو از اپ های مشکوک است.

آنها در گزارش خود چنین آورده بودند:

ما توانستیم بدافزارهایی را در ۴۹۶۰۸ اپلیکیشن پیدا کنیم که آنها نیز شباهت زیادی به ده هزار اپلیکیشن محبوب پلی استور داشتند. ما همچنین ۱۵۶۵ مورد جعل را در این پلتفرم پیدا کردیم که از کاربر - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان - پنج دسترسی خطرناک را درخواست می کردند.

البته گوگل سال گذشته در راستای تلاش های خود برای مقابله با ویروس ها بالغ بر ۷۰۰ هزار اپلیکیشن مضر را از پلتفرم خود حذف نمود با این حال اما این اپ ها مرتبا به پلی استور راه پیدا میکنند.

سال گذشته گوگل ۷۰۰ هزار اپ مخرب را از پلی استور حذف کرد

در سال ۲۰۱۷ میلادی نیز شرکت AV-TEST (که در زمینه تست آنتی ویروس) فعالیت دارد گزارش داد که مکانیزم موسوم به پلی پروتکت گوگل تنها توانسته ۶۶ درصد از تمامی اپ - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان - های مخرب را کشف و شناسایی کند.

اما آنچه این اتفاقات را خطرناک می کند این است که غالبا به کاربران اندروید توصیه می شود اپلیکیشن های مورد نیازشان را از - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان - منابع شخص ثالث دانلود نکنند تا از آلودگی گوشی های خود جلوگیری نمایند. - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان - حالا اما به نظر می رسد که استفاده از پلی استور هم می تواند با خطراتی همراه باشد.

- تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زیار نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
بچه ها سایت ***** کولر گازی هایسنس 30000 HRH-30TQ شما را با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر گلاسا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام و عرض ادب یه سوال داشتم تعمیرگاه شما چهارراه دارایی نیشابور اعزام نیرو داره
پاسخ: بله در چهارراه دارایی شهر نیشابور خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone