🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  2. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  5. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26787.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

دو مورد آسیب پذیری جدید در استاندارد WPA3 شبکه وای فای کشف شد

اوایل سال جاری میلادی دو محقق حوزه امنیت جزئیات پنج مورد آسیب پذیری در استاندارد WPA3 را منتشر کردند که به Dragonblood معروف اند. حالا همین دو پژوهشگر دو حفره امنیتی دیگر را در این ...

اوایل سال جاری میلادی دو محقق حوزه امنیت جزئیات پنج مورد آسیب پذیری در استاندارد WPA3 را منتشر کردند که به Dragonblood معروف اند. حالا همین دو پژوهشگر دو - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - حفره - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - امنیتی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - دیگر را در این پروتکل افشا کرده اند.

آسیب پذیری های جدید در استاندارد احراز - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - هویت و امنیت وای فای WPA3 همانند موارد قبلی به مهاجمین اجازه می دهند که اطلاعات را از عملیات رمزنگاری WPA3 به سرقت برده و به روش بروت فورس (Brute-Force) به رمز عبور شبکه وای فای دست پیدا کنند.

اولین باگ با کد CVE-2019-13377 عملیات دست دهی Dragonfly را در WPA3 هدف قرار می دهد. Dragonfly مکانیسم تبادل اطلاعات و احراز هویت در روترها یا اکسس پوینت های مجهز به این پروتکل جدید محسوب می شود.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان

دومین آسیب پذیری با کد CVE-2019-13456 هم از پیاده سازی EAP-pwd در فریمورک FreeRADIUS سوء استفاده می کند که توسط بسیاری از شرکت های سازنده تجهیزات ارتباطی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - برای اتصال وای فای به کار گرفته می شود.

پروتکل احراز هویت قابل توسعه یا EAP-pwd نوعی سیستم احراز هویت است که در استانداردهای قبلی WPA و WPA2 وای فای استفاده می شد و هنوز در WPA3 نیز وجود دارد. این باگ - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - هم امکان افشای اطلاعات و بازیابی رمز عبور را برای هکرها فراهم می کند.

این دو آسیب پذیری شبکه وای فای به مرجع تصمیم گیرنده این استاندارد یعنی WiFi Alliance گزارش شده است. به گفته محققین مورد بحث، به زودی استاندارد وای فای به روز رسانی شده - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - و به نسخه WPA3.1 ارتقاء خواهد یافت تا این مشکلات برطرف شود.

کارشناسان همواره فرایند بسته توسعه استانداردها در WiFi Alliance را مورد - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - انتقاد قرار داده اند. به خاطر محدودیت های موجود، جامعه اپن سورس توانایی مشارکت در این فرایند را ندارند و رفع آسیب پذیری های اینچنینی در بازه زمانی نامعقولی انجام می شود. اطلاعات بیشتر در مورد - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - آسیب پذیری های - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - Dragonblood را می توانید از این لینک دریافت - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر همدم نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام دوستان، حالتون چطوره؟

من چند وقت پیش یک کولر گازی پاکشوما MPF-12CH خریداری کردم. به نظرم کیفیت خوبی داشت ولی متاسفانه اخیراً با یک مشکل مواجه شدم. خرابی خودش رو نشون داد و غیرفعال شد.

من در شهر اسدآباد، منطقه شهرک جانبازان زندگی می کنم. از دوستانی که با این نوع کولر سر و کار دارن پرسیدم که مشکل احتمالی چیه و آیا می تونیم خودمون تعمیرش کنیم.

اساتید حرفه ای میگفتن که بعضی مواقع مشکل ممکنه به علت نسوز شدن فیوز باشه. حتماً باید فیوزها رو چک کنید و در صورت بروز مشکل، فیوزهارو تعویض کنید.

همچنین، اگر قطعات داخلی خراب شده باشند، نیاز به تعمیر تخصصی دارید. بهتره به یک تعمیرکار حرفه ای مراجعه کنید.

درنهایت، من هم این مشکل رو با کمک دوستانم حل کردم. فیوزها رو عوض کردیم و همچنین چک کردیم که آیا علت خرابی در قطعات دیگر هست یا خیر. خوشبختانه همه چیز درست شد و کولر گازیم دوباره بدون هیچ مشکلی کار می کنه.

یادتون باشه همیشه برای تعمیر کولر گازی خودتون، ابتدا به دوستانتون و یا به تعمیر کاران مجاز مراجعه کنید.

ممنون که گوش دادین، خدانگهدار



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone