🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  2. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  3. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  4. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  5. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26824.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت با آقای مک بوک اپل را به سخره گرفت [تماشا کنید]

مایکروسافت علیه اپل تبلیغ دیگری ساخته و در آن بازیگری به نام «آقای مک بوک»، سرفیس لپ تاپ 2 را در تمامی زمینه ها بهتر از مک بوک معرفی می کند. مایکروسافت و اپل سابقه ...

مایکروسافت علیه اپل تبلیغ دیگری ساخته و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مینودشت استان گلستان - در آن بازیگری به نام «آقای مک بوک»، سرفیس لپ تاپ 2 را در تمامی زمینه ها بهتر از مک بوک معرفی می کند.

مایکروسافت و اپل سابقه ای - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مینودشت استان گلستان - طولانی در مسخره کردن یکدیگر در تبلیغات تلویزیونی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مینودشت استان گلستان - دارند. احتمالا این تبلیغ جزو یکی از خلاقانه ترین آنهاست. این بار غول نرم افزاری پیشقدم شده و با استفاده از بازیگری استرالیایی با نام واقعی «مکنزی بوک» (Mackenzie Book) اپل را به مبارزه دعوت - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مینودشت استان گلستان - کرده است.

در این تبلیغ 30 ثانیه ای، سرفیس لپ تاپ 2 از مک بوک سریع تر و با باتری بادوام تر معرفی می شود. همانند آنچه در تبلیغات گذشته دیده بودیم، باز هم نبود صفحه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مینودشت استان گلستان - لمسی در مک بوک به باد انتقاد گرفته می شود.

گفته شده تیم بازاریابی و تبلیغات مایکروسافت برای جلوگیری از شکایت اپل علیه خود، مدت زمان زیادی را صرف پیدا کردن فردی با نام واقعی مک بوک کرده تا اینکه سرانجام چنین فردی را با این نام در سیدنی استرالیا پیدا می کند. مایکروسافت کاری کرده تا شاه بیت تبلیغش هم که جمله «مک بوک - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مینودشت استان گلستان - می گوید یک سرفیس لپ تاپ بخر» بی نقص از آب در بیاید.

مایکروسافت کریسمس پارسال نیز تبلیغ طعنه آمیز دیگری ساخته بود که در آن آیپد اسباب بازی کودکان معرفی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مینودشت استان گلستان - می شد و دختربچه ای به مناسبت 10 سالگی خود از مادربزرگش یک سرفیس - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مینودشت استان گلستان - لپ تاپ طلب می کرد. تبلیغ مایکروسافت طعنه به اپل و تلاش این کمپانی برای معرفی آیپد به عنوان آینده کامپیوترها ساخته شده بود.

اپل همواره سعی بر این داشته تا ثابت کند آیپد همانند کامپیوتر کارایی دارد. مایکروسافت نیز در تبلیغات خود این اقدام اپل را مسخره کرده و معتقد است محصولی مانند آیپد هیچ وقت نمی تواند جایگزین مناسبی برای کامپیوترها باشد.

حالا باید منتظر پاسخ اپل باشیم؛ احتمالا این کمپانی باید به دنبال فردی با نام Mike Rosoft بگردد!

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone