🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  2. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  3. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  4. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  5. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26797.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

مشکل کامپیوتری چهره واقعی استریمر چینی را بر ملا کرد

استفاده از فیلترهای زیبایی کامپیوتری این روزها بسیار مورد توجه کاربران خصوصا چینی ها قرار گرفته است. اگر خاطرتان باشد چندی پیش علی بابا اعلام کرد که برای جلب رضایت کاربرانش نوعی فیلتر زیباکننده را ...

استفاده از فیلترهای زیبایی کامپیوتری این روزها بسیار مورد توجه کاربران خصوصا چینی ها قرار گرفته است. اگر خاطرتان باشد چندی پیش علی بابا اعلام کرد که برای - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سبزوار استان خراسان - جلب رضایت کاربرانش نوعی فیلتر زیباکننده - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سبزوار استان خراسان - را به اپ پرداخت موبایلی اش موسوم به علی پی اضافه می کند. در تازه ترین اتفاق روز گذشته به خاطر بروز نوعی نقص کامپیوتری، فیلتر زیبایی از روی چهره یک استریمر مشهور چینی برداشته شد و چهره واقعی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سبزوار استان خراسان - این زن که در واقع فردی میان سال بود برای کاربرانش که او را جوانی بسیار زیبا می پنداشتند هویدا گردید.

این استریمر چینی که خود را - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سبزوار استان خراسان - اولیا حضرت کیائو بیلوئو (Qiao Biluo) می خواند توانسته بود به واسطه همین فیلتر زیبایی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سبزوار استان خراسان - در پلتفرم لایو - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سبزوار استان خراسان - استریم چینی به نام DouYu بالغ بر یکصد و سی هزار دنبال کننده برای خود دست و پا کند.

Qiaobiluo Dianxia پنجاه و هشت ساله که با کمک نوعی فیلتر زیبایی کامپیوتری از خود چهره ای - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سبزوار استان خراسان - کاملا متفاوت در دنیای موسیقی ساخته بود توانسته بود با همین زیبایی ساختگی هزاران دلار را از هواداران وفادار خود در قالب هدیه جمع آوری کند.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سبزوار استان خراسان

طبق گزارش نشریه گلوبال تایمز چین - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سبزوار استان خراسان - در طول - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سبزوار استان خراسان - این سال ها برخی هوادارن او بالغ بر ۱۴۵۳۳ دلار را به عنوان هدیه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سبزوار استان خراسان - به وی داده بودند و همواره از او به خاطر زیبایی و چهره دوست داشتنی اش تجلیل کرده بودند.

با این حال اما حدودا شش روز پیش Dianxia که در یک برنامه زنده مشترک با یکی از دنبال کنندگانش شرکت کرده بود چهره واقعی اش را به - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سبزوار استان خراسان - هواداران خود نشان داد.

پیش از این اتفاق خانم Dianxia چهره خود را با یک استیکر انیمه پوشانده بود و مخاطبان برنامه زنده بدون - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سبزوار استان خراسان - آنکه چهره اش را ببینند به حساب بانکی اش پول واریز می کردند.

در طول برنامه برخی مخاطبان از او خواستند که چهره خود را نشان دهد و Dianxia در پاسخ گفت: تا زمانی که ارزش هدایای شما - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سبزوار استان خراسان - به رقم ۱۰۰ هزار یوآن (معادل ۱۱۹۵۰ دلار) نرسد چهره ام را نشان نمی دهم. هرچه باشد من چهره زیبایی دارم.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سبزوار استان خراسان

اینگونه شد که رقم های پرداختی از سوی کاربران به یکباره - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سبزوار استان خراسان - زیاد شد و حتی آنطور که گفته می شود یکی از بیننده ها مبلغ ۵۸۱۳ دلار - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سبزوار استان خراسان - را به حساب او پرداخت - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سبزوار استان خراسان - کرد تا صورتش را هویدا کند.

با رسیدن کمک ها به رقم درخواستی، Dianxia نیز به خواست آنها پاسخ داد و استیکر انیمه را از روی صورتش برداشت. اما فیلتر زیبایی همیشگی اش به خاطر بروز مشکل کامپیوتری از کار افتاد و چهره واقعی اش هویدا - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سبزوار استان خراسان - شد. از آن زمان بود - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سبزوار استان خراسان - که کاربران گروه گروه برنامه لایو او را ترک - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سبزوار استان خراسان - می کردند و طبق گزارش رسانه های مختلف بسیاری از دنبال کنندگان آقا او را آنفالو کردند و به خاطر فریب خوردنشان حتی تراکنش های مالی شان را هم لغو نمودند.

اما جالب آنکه از زمان این رسوایی شمار دنبال کنندگان این - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سبزوار استان خراسان - استریمر مرز چهارصد هزار نفر را رد کرده و حالا او حتی به پر سرچ ترین نام در پلتفرم DouYu بدل شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone