🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  2. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  3. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  4. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  5. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26798.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

گوشی ویوو Z5 با چیپست اسنپدراگون 712 و دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی ویوو Z5 با چیپست اسنپدراگون، دوربین بهتر نسبت به ویوو Z5x، حفره نمایشگر قطره ای و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر به طور رسمی معرفی شد. گوشی ویوو Z5x حدودا دو ماه پیش معرفی ...

گوشی ویوو Z5 با چیپست اسنپدراگون، دوربین بهتر - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - نسبت به ویوو - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - Z5x، حفره نمایشگر قطره ای و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر به طور رسمی معرفی شد.

گوشی ویوو Z5x حدودا دو ماه پیش معرفی شده بود و حالا سازنده چینی از میان رده دیگری در - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - این خانواده به - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - نام ویوو Z5 رونمایی کرده است.

قلب تپنده - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - گوشی ویوو Z5 چیپست قدرتمند اسنپدارگون 712 است و با حافظه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - رم 6 یا 8 گیگابایتی و در ظرفیت های 64/128/256 گیگابایت به بازار عرضه می شود. صفحه نمایش 6.38 اینچی سوپر AMOLED این گوشی رزولوشنی برابر با 1080 در - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - 2340 پیکسل داشته و - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - حسگر اثر انگشت زیر آن قرار گرفته است.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان

دوربین گوشی ویوو Z5 از پیکربندی سه گانه برخوردار است. دوربین - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - 48 مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 را سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض با اپرچر f/2.0 همراهی می کند. علاوه بر اینها سنسور 2 مگاپیکسلی وظیفه سنجش عمق تصویر را بر عهده دارد.

در حفره نمایشگر - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی که از تکنولوژی پیوند - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - پیکسلی یا pixel binning پشتیبانی می کند، جاخوش کرده و دوربین از حالت Night Mode برای عکسبرداری بهتر در شب بهره می برد.

باتری گوشی ویوو Z5 ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی داشته و از قابلیت شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی می کند. همچنین کاربر می تواند به کمک تکنولوژی شارژ معکوس (Reverse Charging) موجود در این محصول گجت های دیگر خود را شارژ کند.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان

گوشی ویوو Z5 با سیستم عامل اختصاصی سازنده به نام Funtouch ویرایش 9.1 که بر اساس سیستم عامل اندروید 9.0 (پای) طراحی شده به دست خریدار می رسد.

ویوو Z5 در 4 مدل عرضه خواهد شد؛ مدل 6GB/64GB با قیمت 230 دلار، مدل 6GB/128GB با قیمت 275 دلار، مدل 6GB/256GB با قیمت 290 دلار و مدل 8GB/128GB با برچسب قیمتی 330 دلار در ویترین فروشگاه ها یافت خواهند شد.

ویوو Z5 در رنگ های شفق قطبی (Aurora Illusion) ، هولوگرافیک (Holographic Illusion) - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - و مشکی (Bamboo Forest Night) عرضه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - می شود. این محصول برای بازار چین در نظر گرفته شده و هنوز از جزییات عرضه آن در بازارهای جهانی اطلاعاتی در دست نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone