🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  2. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  3. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  4. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  5. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26786.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

رندرهای با کیفیت گلکسی واچ اکتیو 2 مشخصات ظاهری آن را نمایش می‌دهد

چند وقتی هست که با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی ساعت هوشمند سامسونگ یعنی گلکسی واچ اکتیو 2 عکس‌ها و خبرهای متعددی از آن منتشر می‌شود. حالا این بار رندرهای جدید و با کیفیت این ساعت مشخصات دیگری ...

چند وقتی هست که با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی ساعت هوشمند سامسونگ یعنی گلکسی واچ اکتیو 2 عکس‌ها و خبرهای متعددی از آن - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اردبیل استان اردبیل - منتشر می‌شود. حالا این بار رندرهای جدید و با کیفیت این ساعت مشخصات دیگری برای هر دو سایز آن مثل رنگ و جنس بندها را آشکار می‌کند.

به لطف این رندرها می‌توان نگاه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اردبیل استان اردبیل - نزدیکتری - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اردبیل استان اردبیل - به ساعت هوشمند سامسونگ داشت. بر این اساس سامسونگ برای هرکدام از - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اردبیل استان اردبیل - سایزهای این ساعت سه رنگ در نظر گرفته است. علاوه بر این فقط ساعت - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اردبیل استان اردبیل - کوچکتر (40 میلیمتر) با بند چرمی نشان داده شده و ساعت 44 میلیمتری با بندی که به نظر از جنس سیلیکون نرم است در رندرها ظاهر می‌شود.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اردبیل استان اردبیل

فعلا نمی‌توان گفت که آیا ساعت‌ها در نهایت فقط با همین رنگ‌بندی و مشخصات ظاهری معرفی خواهند شد یا سامسونگ ایده‌های دیگری هم برای گلکسی واچ اکتیو 2 - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اردبیل استان اردبیل - در نظر دارد. بعلاوه احتمالا بندهای مختلفی از تولیدات سامسونگ و شرکت‌های ثالث دیگر برای این ساعت عرضه خواهند شد و حق انتخاب کاربران در این حوزه محدود نخواهد بود.

گلکسی واچ اکتیو 2 قرار است به قابلیت ECG - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اردبیل استان اردبیل - یا همان پایش وضعیت ضربان قلب مجهز باشد اما اینطور که اعلام شده، این قابلیت از ابتدا در اختیار کاربران نخواهد بود. سامسونگ اعلام کرده که قرار است این قابلیت با یک به روز رسانی جدید در نیمه اول سال 2020 به این ساعت هوشمند اضافه شود.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اردبیل استان اردبیل

علاوه بر این گفته - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اردبیل استان اردبیل - می‌شود که مدلی از این ساعت احتمالا از اینترنت نسل چهارم مخابراتی یعنی LTE  هم پشتیبانی می‌کند و - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اردبیل استان اردبیل - بر خلاف مدل قبلی یعنی گلکسی واچ، فاقد قاب چرخنده است.

پیشتر گفته می‌شد که احتمالا این ساعت هوشمند در رویداد معرفی سری جدید گلکسی نوت سامسونگ معرفی خواهد شد اما سامسونگ اعلام کرده که گلکسی واچ اکتیو 2 قرار است به صورت اینترنتی (و نه در یک رویداد زنده) فردا - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اردبیل استان اردبیل - 14 مرداد و دو روز قبل از معرفی گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس، رونمایی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone