🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  2. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  3. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26817.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

وایپر، جدیدترین موس گیمینگ ریزر با سوییچ اپتیکال و وزن 69 گرمی

کمپانی ریزر (Razer) از جدیدترین موس گیمینگ سیم دار خود به نام وایپر (Viper) رونمایی کرد. این موس 69 گرمی فوق سریع، مناسب افراد دست چپ و راست دست بوده و از دو سوییچ اپتیکال ...

کمپانی ریزر (Razer) از جدیدترین موس گیمینگ سیم دار خود - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - به نام وایپر (Viper) رونمایی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - کرد. این موس 69 گرمی فوق سریع، مناسب افراد دست چپ و راست دست بوده و - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - از دو سوییچ اپتیکال بهره می برد.

وایپر، اولین موس ریزر با سوییچ های اپتیکال است. سازنده مدعی شده این کار عمر مفید این محصول را تا 70 میلیون کلیک افزایش داده که - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - 20 میلیون کلیک بیشتر از موس DeathAdder Elite با سوییچ های مکانیکی ساخت همین کمپانی است. سازنده مدعی شده این موس از محصولات رقیب نیز جلوتر است.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان

مهم ترین ویژگی موس وایپر، برخورداری از دو سوییچ اپتیکال در زیر دکمه های چپ و راست است. در موس هایی که فاقد سوییچ اپتیکال هستند، سوییچ فیزیکی باید با قطعه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - ای آهنی برخورد کرده تا سیگنال به کامپیوتر ارسال شود. سوییچ های فیزیکی کندتر بوده و درصد خطای بالاتری نسبت به سوییچ های اپتیکال دارند.

کابل بافته شده موس وایپر که اسپیدفلکس (Speedflex) نامگذاری - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - شده، بسیار سبک وزن است و به دلیل متریال به کار رفته در آن، امکان گره خوردنش به حداقل رسیده است. این موضوع زمانی که گیمر موس را روی DPI پایین تنظیم کرده و نیاز به تکان دادن های زیاد دست خود دارد، حائز اهمیت - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - است.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان

درون موس وایپر لامپ های LED کروما (Chroma) تعبیه شده اند و گیمر می تواند رنگ و الگوی درخشش لوگوی ریزر را در اپلیکیشن سیناپس (Synapse) به دلخواه تغییر دهد. به کمک دکمه تنظیم - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - DPI - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - که زیر موس قرار گرفته، دقت موس در پنج لول از 400 تا 3200 قابل - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - تنظیم است. البته به کمک اپ سیناپس می توان - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - DPI را تا 16000 نیز تنظیم کرد.

از نکات منفی این موس می توان به عدم امکان تنظیم وزن و - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - نبود دکمه های شخصی سازی متعدد اشاره - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خوانسار استان اصفهان - کرد. وایپر 79 دلاری می تواند خرید مناسبی برای گیمرهای حرفه ای و مسابقه دهندگان ورزش های الکترونیکی باشد.

موس وایپر هم اکنون از سایت رسمی ریزر قابل خریداری است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone