تعمیرات یخچال کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  4. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30457.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

راهنمای خدمات الکترونیک: چگونه سیم کارت دوم گوشی خود را رجیستر کنیم؟

سامانه هوشمند مدیریت تجهیزات ارتباطی برای آخرین بار به گوشی‌های مسافری دوسیم‌کارته که فقط یکی از شناسه‌های خود را در سامانه گمرک وارد کرده‌اند، مهلت زمانی کوتاهی داده تا نسبت به ثبت و فعال کردن ...

سامانه هوشمند مدیریت تجهیزات ارتباطی برای آخرین بار به گوشی‌های مسافری دوسیم‌کارته که فقط یکی از شناسه‌های خود را در سامانه گمرک وارد کرده‌اند، مهلت زمانی کوتاهی داده - تعمیرات یخچال کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران - تا نسبت به ثبت و فعال کردن شناسه دوم - تعمیرات یخچال کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران - اقدام کنند. این اقدام برای رجیستری سیم کارت دوم - تعمیرات یخچال کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران - تمام گوشی‌هایی که تاکنون رجیستر نشده‌اند نیز انجام شدنی است.

برای فعال‌سازی دومین شناسه در سامانه همتا، ابتدا باید وارد سامانه همتا شوید و برای ورود سریع‌تر - تعمیرات یخچال کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران - شماره تلفن - تعمیرات یخچال کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران - همراه خود را وارد کنید. سپس کدی که برای شما ارسال می‌شود را به همراه کدی که در تصویر نمایش داده می‌شود را وارد کنید.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران

در صفحه اول یا همان «مدیریت دستگاه‌ها» سه گزینه اصلی وجود دارد که شما باید گزینه «افزودن دستگاه» را انتخاب کنید. توجه کنید اگر پیش از این یک شناسه را ثبت کرده باشید، در - تعمیرات یخچال کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران - همین صفحه شناسه قبلی به شما نمایش داده می‌شود.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران

حالا باید کد IMEI را وارد کنید. همانطور که در همین صفحه گفته شده‌است درصورتی‌‌که دستگاه شما چند سیم کارته باشد، سامانه به طور خودکار درخواست می‌کند که سایر شناسه‌ها را نیز وارد کنید.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران

با ثبت کد IMEI اول - تعمیرات یخچال کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران - این پیام نمایش داده می‌شود.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران

با وارد کردن دومین IMEI  و ثبت آن مراحل درخواست رجیستری تکمیل می‌شود.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران

در انتها نیز دو شناسه ثبت شده تلفن همراه شما و مدل آن نمایش داده خواهد شد.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران

نکته دیگر آنکه درصورتی‌که دستگاه شما دو اسلات (دارای دو شکاف برای قرار دادن سیم‌کارت) است اما پیغام مربوطه نمایش داده نمی‌شود و شما نمی‌توانید شناسه (IMEI)، دوم دستگاه‌تان را - تعمیرات یخچال کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران - به همتا اظهار کنید یا - تعمیرات یخچال کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران - اینکه دستگاه شما تک اسلات است اما سامانه از شما، شناسه (IMEI)، دوم را می خواهد، با مرکز پاسخ‌گویی سامانه همتا با شماره ۰۹۶۳۶۶ تماس گرفته و مشکل را مطرح کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone