🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  3. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  4. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  5. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31991.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

تصاویر فوق آهسته از برخورد تیغه های ماشین چمن زنی با گجت ها [تماشا کنید]

ویدیو‌های اسلوموشن زیادی در اینترنت وجود دارد و و یوتیوبر‌های زیادی سراغ چنین ویدیو‌هایی رفته‌اند. بدین صورت که تقریباً برای همه نوع اتفاقی، نمونه‌ی فیلمبرداری شده آهسته‌ی آن وجود دارد. اینجاست که خلاقیت و نوآوری ...

ویدیو‌های اسلوموشن زیادی در اینترنت وجود دارد و و یوتیوبر‌های زیادی سراغ چنین ویدیو‌هایی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اسدآباد استان همدان - رفته‌اند. - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اسدآباد استان همدان - بدین صورت که تقریباً برای همه نوع - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اسدآباد استان همدان - اتفاقی، نمونه‌ی فیلمبرداری - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اسدآباد استان همدان - شده آهسته‌ی آن وجود دارد. اینجاست که خلاقیت و نوآوری حرف اول را می‌زند و ایده‌های خاص اهمیت بالایی دارند. یک کاربر - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اسدآباد استان همدان - خلاق با مشاهده ویدیو‌های این چنینی تصمیم گرفته از تیغه‌ی دستگاه چمن زنی و بریدن اشیای مختلف - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اسدآباد استان همدان - بوسیله آن، تصاویر فوق آهسته‌‌ ثبت کند.

این - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اسدآباد استان همدان - تولید کننده‌ی محتوا که پروفایلی به نام tesla500 در پلتفرم یوتیوب دارد، سعی کرده تصاویر فوق العاده از خرد شدن و نابودی تجهیزات الکترونیکی قدیمی توسط ثبت کند. با این وجود داشتن یک ایده ناب تنها بخشی از تولید یک محتوا خاص و منحصر بفرد به شمار می‌رود.

یکی از بزرگترین مشکلات فیلمبرداری از چنین صحنه‌‌ای قرار دادن یک دوربین ظریف روی تیغه‌ی ماشین چمن زنی به شمار می‌رود چرا که این تیغه می‌تواند با سرعت ۱۸۰۰ دور بر دقیقه حرکت - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اسدآباد استان همدان - کند. این کاربر برای آنکه بتواند یک دوربین سرعت بالا Chronos 1.4 روی تیغه آن سوار کند، مجبور بوده تیغه و - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اسدآباد استان همدان - المان آهنی مخصوص به خود را تراش دهد.

ساخت یک تیغه مخصوص به وی این امکان داده که المانی امن برای قرار دادن دوربین طراحی کند که ضمن ثابت نگاه داشتنش می‌تواند از این دوربین در برابر هر گونه آسیب احتمالی محافظت کند.

علاوه بر این، فرد مذکور موفق - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اسدآباد استان همدان - شده لنز مناسبی بیابد که در شتاب حرکتی بالای ۲۰۰ G، فوکوس را از دست نداده و انحرافی در تصویر ایجاد نکند. در پایان یک لنز پرایم ۲.۸ میلیمتری جواب داده - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اسدآباد استان همدان - و این کاربر موفق شده که تصاویر تصاویر فوق آهسته با نرخ ۵۹۰۰ فریم بر ثانیه ثبت کند و آن را در پلتفرم یوتیوب به اشتراک بگذارد.

 

تماشا کنید: تمامی اتفاقات هیجان انگیز ۲۰۱۸ میلادی به روایت دوربین گو پرو با کیفیت 4K

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone