🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  2. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  3. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  5. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42864.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

چگونه در اندروید تاریخچه نوتیفیکیشن ها را مشاهده کنیم؟

نوتیفیکیشن ها یکی از پر اهمیت ترین بخش های تلفن های هوشمند اندرویدی به شمار می روند. این قابلیت به شما کمک می کند تا جدیدترین اطلاعیه های منتشر شده از اپ های مختلف را ...

نوتیفیکیشن ها یکی از پر اهمیت ترین بخش های تلفن های هوشمند اندرویدی به شمار می روند. این قابلیت به شما کمک می کند تا جدیدترین اطلاعیه های منتشر شده از اپ های مختلف را ببینید و در صورت نیاز نسبت به آن ها واکنش نشان دهید. گوگل نیز طی به روز رسانی های مختلف سعی داشته تا این بخش را کار - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - آمدتر از گذشته به کاربران ارائه نماید.

کاربران روزانه نوتیفیکیشن های - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - زیادی روی دیوایس هوشمند خود دریافت می کنند. در همین رابطه برخی ممکن است به طور کاملاً اتفاقی نوتیفیکیشن های بعضاً مهم را بدون خواندن حذف نمایند. در اندروید بدون نیاز به دسترسی روت یک راه بسیار - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ساده برای دیدن تاریخچه نوتیفیکیشن ها وجود دارد.

تاریخچه نوتیفیکیشن ها به شما کمک می کند تا اپلیکیشن ارسال کننده اطلاعیه را به سرعت پیدا کنید و در صورت امکان به اطلاعات بیشتری راجع به آن نوتیفیکیشن دسترسی داشته باشید.

با این حال این روش دقیقاً به شما متن نوتیفیکشن را نشان نمی دهد اما حداقل اپلیکیشن ارسال کننده نوتیفیکیشن را به کاربر معرفی می کند. پیش از شروع بگوییم که به جز این روش هیچ - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - راه دیگری وجود ندارد تا از طریق منوی تنظیمات و یا گزینه های میانبر دیگر به این بخش دسترسی داشته باشید.

برای شروع به فهرست ویجت ها سر بزنید

برای شروع تنها باید - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - یک ویجت به خصوص را پیکربندی نمایید. روی دیوایس اندرویدی خود به صفحه خانه بروید و روی یکی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از نقاط صفحه نمایش لمس طولانی کنید. پس از آن یک منوی جدید با سه گزینه Wallpapers ،Widgets و Settings ظاهر می شود. گزینه Widgets را انتخاب نمایید.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

حال به سمت پایین اسکرول کنید تا ویجت Settings Shortcut را ببینید. پس از پیدا کردن ویجت Settings - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - Shortcut روی آن لمس طولانی نموده و ویجت مورد نظر را به را به صفحه اصلی تلفن هوشمند خود اضافه نمایید.

پس از آن تلفن شما فهرستی از میانبرها را به نمایش در می آورد که قادر خواهید بود آن ها را به ویجت - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - جدید اضافه کنید. به سمت پایین اسکرول و گزینه Notification Log را انتخاب نمایید. با انجام این کار متوجه خواهید شد که نام آیکن ویجت بر اساس میانبر انتخابی عوض می شود.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

برای دیدن تاریخچه نوتیفیکیشن ها، کافیست روی ویجت تازه ایجاد شده ضربه بزنید. در این - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بخش می توانید نوتیفیکیشن های دریافتی را همراه با ساعت ارسال آن ها ببینید. با انتخاب هر نوتیفیکیشن نیز بسته به - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - شانس خود قادر خواهید بود اطلاعات بیشتری را راجع به آن نوتیفیکیشن دریافت نمایید.

البته برای انجام این کار ابزار شخص ثالثی چون Past Notification نیز وجود دارد که امکانات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار می دهد آیا آیکن تاریخچه نوتیفیکیشن ها را روی صفحه اصلی تلفن هوشمند اندرویدی خود ایجاد کرده اید؟ آیا این ویژ"ی برایتان مفید بوده است؟ تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone