🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42861.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

تصاویر جدید از حضور چیپست A11 در آیفون 7S حکایت دارند

اکثر اخبار و تصاویر در روزهای اخیر مربوط به تلفن مورد انتظار آیفون 8 بوده و در این مدت، کمتر شاهد انتشار جزئیاتی از آیفون 7S بوده ایم. حال اما تصاویر جدیدی از بورد منطقی ...

اکثر اخبار و تصاویر در روزهای اخیر مربوط به تلفن مورد انتظار آیفون 8 بوده و در این مدت، کمتر - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شاهد انتشار جزئیاتی از آیفون 7S بوده ایم. حال اما تصاویر جدیدی از بورد منطقی مدل 7S - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - منتشر شده که اطلاعات قبلی مبنی بر استفاده از چیپست A11 را تأیید می کند.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

آیفون 8 و آیفون 7S از چیپست یکسانی بهره می برند

با توجه به تصاویر جدید و همچنین عکس های منتشر شده از قطعات داخلی آیفون 8، شاهد استفاده از بورد مشابهی هستیم که نشان می دهد این دو موبایل، از چیپست های یکسانی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بهره می برند. البته باید توجه داشت که آیفون 8 به احتمال بسیار زیاد از فرکانس پردازش و رم بالاتری برخوردار بوده، و ویژگی های خاصی مانند تشخیص چهره و واقعیت افزوده را به همراه خواهد داشت.

از طرفی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - طبق اطلاعات موجود، آیفون 7S در واقع یک به روز - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - رسانی نسبت به آیفون 7 بوده و تفاوت اصلی آن با مدل قبلی، در استفاده از شیشه به جای آلومینیوم خواهد بود - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - که موجب افزایش جزئی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - در ابعاد دستگاه شده اما، امکان استفاده از شارژ بی سیم را فراهم می کند.

گفتنی است بر اساس گزارشات قبلی، آیفون 7S و 7S Plus در مدت کوتاهی پس از معرفی به بازار عرضه می شوند اما افرادی که علاقه مند به خرید آیفون 8 هستند، باید تقریباً یک ماه بیشتر از بقیه منتظر عرضه محصول - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - مورد نظر خود - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بمانند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone