🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  2. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42857.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

گوگل مشغول توسعه قابلیتی است که وبسایت ها را در کروم بی صدا می کند

گوگل مشغول توسعه قابلیتی است که بتواند وبسایت ها را در مرورگر کروم و بر اساس دامین به طور کامل بی صدا کند. اگر چه کاربران کروم تا امروز با کمی دستکاری در تنظیمات می ...

گوگل مشغول توسعه قابلیتی است که بتواند وبسایت ها را - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - در مرورگر کروم و بر اساس دامین به طور کامل بی صدا کند. اگر چه کاربران کروم تا امروز با کمی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دستکاری در تنظیمات می توانستند تب های مرورگر را - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - بی صدا کنند، اما قابلیت آینده کروم می خواهد با روشی کاربرپسندانه تر کاری کند که بی صدا کردن همیشگی یک دامین اینترنتی به کار راحتی تبدیل شود.

برای این کار کافیست به دنبال گزینه Sound در صفحه پاپ آپ اطلاعات مربوط به وبسایت ها بگردید. فرانسوا بوفور، یکی از مشهورترین فاش کننده های اخبار گوگل کروم می گوید که قابلیت مذکور برای کنترل بیشتر کاربران بر وبسایت هایی که به - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - طور خودکار شروع - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - به پخش صدا می کنند طراحی شده است.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

بعد از بی صدا کردن یک دامین از پنجره پاپ آپ Page Info، کافیست دوباره به همان قسمت برگردید تا با یک کلیک ساده مجددا قادر به برگرداندن صدای وبسایت مد نظرتان - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - باشید.

قابلیتی که از آن صحبت می کنیم هم اکنون در آخرین بیلد آزمایشی Chrome Canary مراحل تست خود را پشت سر می گذارد که البته در حالت پیش فرض غیر فعال است. برای فعال کردن آن لازم است که از سوییچ “enable-features=SoundContentSetting” استفاده کنید.

برای دسترسی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - به - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - گزینه بی صدا کردن هر وبسایت کافیست در Chrome Canary روی علامت i که کنار عنوان وبسایت در نوار - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - آدرس آمده کلیک کنید و گزینه Sound را بیابید. - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - با فشردن این گزینه و غیر فعال کردن صدا، دیگر هیچ وبسایتی نمی تواند بدون اجازه شما و به طور ناگهانی شروع به پخش موسیقی یا هر صدای دیگری کند.

اگر چه به عقیده آقای بوفور قابلیت بی صدا کردن دامین ها به - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نسخه پایدار کروم هم راه پیدا می کند، اما هنوز برای این موضوع هیچ تضمینی وجود ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone