🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  2. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  3. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  4. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  5. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42863.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

گوگل نقاشی های 50 میلیون کاربر را برای توسعه دهندگان هوش مصنوعی منتشر کرد

کمپانی گوگل سال گذشته از چند پروژه در حوزه یادگیری ماشینی پرده برداری کرد که در میان آنها، بازی «Quick Draw» برای رسم نقاشی های ساده، بیشتر از بقیه موارد مورد توجه کاربران قرار گرفت. ...

کمپانی گوگل سال گذشته از چند پروژه در حوزه یادگیری ماشینی پرده برداری کرد که در میان آنها، بازی «Quick Draw» برای رسم نقاشی های ساده، بیشتر از بقیه موارد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

بازی مذکور با انتخاب یک موضوع برای نقاشی (مانند گربه، - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر فریدون کنار استان مازندران - درخت، خودرو و...)، به افراد 20 ثانیه فرصت می دهد که تصور خود را در مرورگر تلفن، تبلت یا کامپیوتر رسم نمایند. نکته جالب اینکه میلیون ها نفر در این بازی شرکت کرده و داده های - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر فریدون کنار استان مازندران - ارزشمندی را برای توسعه سیستم های هوش مصنوعی فراهم نموده اند.

حالا گوگل - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر فریدون کنار استان مازندران - 50 میلیون نسخه از نقاشی های ثبت شده در پروژه خود را به صورت فراداده در در اختیار عموم و به خصوص توسعه دهندگان قرار - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر فریدون کنار استان مازندران - داده تا بتوانند با استفاده از آن، سیستم های یادگیری ماشینی و شبکه های عصبی خود را بهینه سازی کرده و توسعه دهند.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر فریدون کنار استان مازندران

داده های منتشر شده به توسعه یادگیری ماشینی و شبکه های عصبی کمک می کنند

لازم به - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر فریدون کنار استان مازندران - ذکر است که نقاشی های مورد بحث از کشورهای مختلفی ارسال شده و در صورت دسته بندی مناسب، اطلاعات جالبی را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد. به عنوان مثال روس ها و کره ای ها، صندلی را با زاویه نقاشی می - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر فریدون کنار استان مازندران - کنند یا کاربران مختلف یک گربه را به - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر فریدون کنار استان مازندران - صورت های متفاوت (کل بدن، فقط صورت، از پهلو و...) رسم می نمایند.

البته مسلماً اطلاعات و جزئیات بسیار بیشتری در داده های منتشر شده توسط گوگل وجود دارد که از آن مهم تر، نحوه استفاده توسعه دهندگان از دیتای موجود برای تقویت هوش مصنوعی و یافتن الگوهای تکرار شونده خواهد بود.

گفتنی است 50 میلیون نقاشی مورد اشاره، تنها بخشی از داده - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر فریدون کنار استان مازندران - های جمع آوری شده در پروژه «Quick Draw» بوده و حدود 750 میلیون نقاشی دیگر نیز در اختیار گوگل قرار دارد که طبق اعلام شرکت، در آینده و به مرور منتشر خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone