🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  2. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  5. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42845.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی نوت ۸ به شما امکان می دهد پیام زنده ارسال کنید

با رونمایی از نوت ۸ بالاخره مشخص شد که این تلفن هوشمند اولین پرچمدار سامسونگ با دوربین دوگانه به حساب می آید. اما این همه ی کار نیست و قابلیت های نرم افزاری مختلفی هم ...

با رونمایی از نوت ۸ بالاخره مشخص شد که این تلفن هوشمند اولین پرچمدار سامسونگ با دوربین دوگانه به حساب می آید. اما این همه ی کار نیست و قابلیت های نرم افزاری مختلفی هم برای رابط - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کاربری دستگاه در نظر گرفته شده که عملکرد تصویربرداری را کامل می کنند. یکی از امکانات های جدید دستگاه «live message» یا «پیام زنده» به حساب می - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - آید، چیزی شبیه آنچه پیش از این در اینستاگرام و اسنپ چت مشاهده کرده بودیم.

وجود این قابلیت در کنار قلم استایلوس نوت ۸ به شما این امکان را می دهد که یک فایل انیمیشن مشابه GIF از عکس ها و پیام های متنی مورد نظر خود ساخته و برای دیگران ارسال کنید. البته باید توجه داشته باشید که چنین پیام هایی بین ۱۰ - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تا ۲۰ مگابایت حجم خواهند داشت، اما در - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - عوض بر خلاف عکس های زنده در آیفون، برای مشاهده آنها به موبایل خود محدود نیستید و می توانید آزادانه بدون توجه به پلتفرم، تصویر - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - متحرکی که با دوربین و قلم دستگاه ایجاد کرده اید را با هر کاربر دیگری اشتراک گذاری کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone