🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  2. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  5. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42844.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ اس پن را به قابلیت های تازه ای مجهز کرده است

از زمان معرفی نسخه اولیه گلکسی نوت تا به امروز رابطه ای ناگسستنی میان تبلت ها و قلم ها برقرار بوده. در این سال ها نسل های مختلف نوت (و همچنین تبلت ها و نوت ...

از زمان - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - معرفی نسخه - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اولیه گلکسی نوت تا به امروز رابطه ای ناگسستنی میان تبلت ها و قلم ها برقرار بوده. در این سال ها نسل های مختلف نوت (و همچنین تبلت ها و نوت بوک ها) دستخوش بهبودهای مختلفی شدند اما قلم های آنها به همان - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - سبک و سیاق قدیم باقی مانده است.

با این همه امروز در جریان مراسم گلکسی نوت ۸، سامسونگ اعلام کرد که حتی قلم این موبایل نیز قرار است به صورت نوبه ای آپدیت هایی را دریافت کند تا امکانی را برایش فراهم نماید که درست مانند یک قلم واقعی عمل کند.

راس اس پن جدید نیز ظاهرا بهبود یافته حساسیت بیشتری نسبت به مقادیر فشار وارده از خود نشان میدهد که قطعا این مساله مورد توجه هنرمندانی قرار می گیرد که برای خلق آثارشان از تبلت یا فبلت استفاده می کنند.

اما این قلم در کنار نوت ۸ به کاربرانش امکان خواهد داد تا ذوق هنری خود را بیشتر از هر زمان دیگری به خدمت بگیرند و برای نمونه - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - به جای آنکه پیام های متنی خود را تایپ نمایند با قلم و به صورت دستی آنها را ترسیم کنند.

آنها همچنین می توانند با استفاده از مد لایو مسیج پیام های خود را ثبت کنند و بعد از اضافه کردن افکت های دلخواه آن را به صورت یک گیف کارتونی درآورده - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - و در شبکه های اجتماعی مختلف با دوستانشان به اشتراک بگذارند.

با حرکت دادن اس پن روی جملات مختلف می توانید بلافاصله آنها را ترجمه نمایید.

سیستم نوشتاری این موبایل نیز نسبت به گذشته سریع تر شده است. در مدل های قدیم تر اگر می خواستید پیامی را بنویسید لازم بود که قلم را از جایگاهش خارج می  کردید و بعد از آنلاک کردن نمایشگر شروع به نوشتن پیام می - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کردید.

اما به لطف قابلیت یادداشت - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - برداری در - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مد Screen Off می توانید بلافاصله شروع به نوشتن پیام نمایید آن هم بدون تضعیف شدن امنیت دستگاه و بعد از نوشتن نیز - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - آن را برای دسترسی سریع - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - تر و یا ادیت در آینده به نمایشگر همیشه روشن سنجاق کنید (تا ۹۹ صفحه را می توانید به صفحه همیشه روشن پین - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کنید).

کاربران نوت ۸ همچنین می توانند صرفا با حرکت دادن اس پن روی جملات یا وجوه نقد آنها را بلافاصله ترجمه نمایند که - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - این ویژگی مورد توجه افرادی قرار می گیرد که زیاد سفر می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اورانوس نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام و عرض ادب حالتون خوبه؟ میشه بگید مرکز شما آیا شهرک جهاد اسلام آباد غرب اعزام نیرو داره
پاسخ: بله در شهرک جهاد شهر اسلام آباد غرب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone