🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  2. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42854.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

با Polygram آشنا شوید؛ یک شبکه اجتماعی جدید که حالت چهره ها را به اموجی تبدیل می کند

چند روزی هست که یک شبکه اجتماعی جدید به دنیای اپلیکیشن ها قدم گذاشته که در آن قابلیت های جالب و خلاقانه ای دیده می شود. Polygram که امروز برای پلتفرم iOS منتشر شده، ویژگی منحصر ...

چند روزی هست که یک شبکه اجتماعی جدید به دنیای اپلیکیشن ها قدم گذاشته که در آن قابلیت - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - های جالب و خلاقانه ای دیده می شود. Polygram که امروز برای پلتفرم iOS منتشر شده، ویژگی منحصر به فردی دارد و آن هم چیزی نیست جز تشخیص حالات چهره افراد. پولیگرام می تواند حالتی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - که به چهره - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تان می دهید - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - را از طریق دوربین موبایل تشخیص داده و اموجی معادل آن را پیدا کند.

حالا همین اموجی به طرف گفتگوی شما فرستاده می شود. بر عکس این حالت هم - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ممکن است. یعنی وقتی در پولیگرام پستی ارسال می - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کنید، به غیر از تماشای تعداد لایک ها و اموجی های دریافت شده توسط - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مخاطبین خود می توانید از حالت چهره شان در اولین برخورد با پستی که فرستاده اید هم با خبر شوید.

پولیگرام به غیر از تبدیل حالت چهره افراد به اموجی که آن را به کمک شبکه های عصبی انجام می دهد، قابلیت های دیگری - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مثل نمایش موقعیت جغرافیایی بازدیدکنندگان از پست ها و اشتراک اموجی های متحرک در دیگر شبکه های اجتماعی را هم ارائه می کند.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

به غیر از این یک سری فیلتر ویدیویی زنده هم در اپلیکیشن ارائه شده که به گفته تیم پولیگرام توسط جراحان پلاستیک مجرب طراحی شده اند، و می توانند چهره شما را جذاب تر کنند.

برای محافظت از حریم خصوصی افراد پولیگرام مکانیزمی در اپلیکیشن تعبیه کرده تا کاربران برای آنکه عکس ها را ببینند، مجبور باشند که با انگشت لایه ماتی را از روی آن ها کنار بزنند. چند ثانیه بعد از کنار زدن این لایه، عکس دوباره مات می شود تا بدین شکل از ثبت اسکرین شات های ناخواسته جلوگیری به عمل آید.

در حالی که اکثر شبکه های اجتماعی نو ظهور - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - برای مطرح شدن کار بسیار سختی دارند، به نظر می رسد که قابلیت های پولیگرام به قدر کافی خوب و جذاب هستند تا بتوانند آن را به اپلیکیشن متمایزی در میان رقبا تبدیل کنند. نسخه iOS پولیگرام را می توانید همین حالا از اپ استور دانلود کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone