🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  2. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  3. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  5. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42879.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

پتنت های جدید اپل احتمال عرضه قلم هوشمند را برای آیفون تقویت می کنند

سال گذشته «تیم کوک» مدیر عامل اپل، در صحبت های خود به احتمال عرضه قلم هوشمند برای آیفون اشاره کرده بود که حالا با انتشار اطلاعات مربوط به دو پتنت جدید کمپانی ساکن کوپرتینو، احتمال ...

سال گذشته «تیم کوک» مدیر عامل اپل، در صحبت - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - های خود به - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - احتمال عرضه قلم هوشمند برای آیفون اشاره کرده بود - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - که حالا با انتشار اطلاعات مربوط به دو پتنت جدید کمپانی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ساکن کوپرتینو، احتمال مذکور تقویت شده است.

در پتنت های جدید اپل مستقیماً به آیفون اشاره شده است

بر اساس اسناد رسمی اداره ثبت پتنت آمریکا، پتنت اول تحت عنوان «اصلاح نویز» به ثبت - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - رسیده و نحوه عملکرد یک استایلوس - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - روی نمایشگرهای لمسی را نشان می دهد. جالب اینجاست که در سند مورد بحث، از نحوه کارکرد قلم هوشمند روی تبلت یا موبایل صحبت شده و در ادامه، مشخصاً به آیپد و آیفون اشاره شده است.

لازم - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به ذکر است که پتنت دوم نیز - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - در ارتباط با فناوری های ارتقای عملکرد استایلوس، و - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - افزایش دقت - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - و حساسیت قلم در کار با تلفن های هوشمند - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ثبت شده است.

البته اپل در سال 2015 با معرفی آیپد پرو، پشتیبانی از قلم های هوشمند را با «Apple Pencil» به پلتفرم iOS آورد و به همین خاطر، حداقل از لحاظ نرم افزاری مشکلی با عرضه قلم هوشمند برای آیفون نخواهد داشت.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی
Apple - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - Pencil

هرچند - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - هنوز مشخص نیست که در صورت پشتیبانی موبایل های بعدی اپل از استایلوس، قلم جدیدی برای آنها توسعه - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - خواهد یافت یا کاربران باید از Pencil موجود استفاده کنند.

گفتنی است ثبت پتنت هیچگاه به معنی قطعی شدن تصمیم یک کمپانی برای تولید محصول جدید نیست اما با این حال، احتمال اضافه شدن استایلوس به خانواده موبایل های اپل برای رقابت با سری گلکسی نوت بسیار قوی به نظر می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone