🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  2. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  3. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  4. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  5. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42872.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

جدیدترین فهرست فوربز از میلیاردرهای حوزه تکنولوژی منتشر شد؛ بیل گیتس در صدر

نشریه معتبر فوربز به تازگی فهرست میلیاردرهای حوزه تکنولوژی در سال 2017 را منتشر کرده تا ضرب المثل قدیمی «پول، پول می آورد» را بهتر در ذهنمان جا بیندازد. برای نخستین بار در این فهرست، ...

نشریه معتبر فوربز به تازگی فهرست میلیاردرهای حوزه تکنولوژی در سال 2017 را - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - منتشر کرده تا ضرب المثل قدیمی «پول، پول می آورد» را بهتر در ذهنمان جا بیندازد.

برای نخستین بار در این فهرست، مجموع - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ثروت 100 میلیاردر خودساخته حوزه تکنولوژی از 1 تریلیون دلار بیشتر شد و به رقم 1.08 تریلیون دلار رسید، که 21 درصد بیشتر از سال قبل است.

کارشناسان، این وضعیت را به افزایش چشمگیر قیمت سهام شرکت هایی نظیر فیسبوک، آمازون، و غول تکنولوژی چین یعنی تنسنت (Tencent) نسبت می دهند. جالب اینجاست که نیمی از افزایش 189 میلیارد دلاری - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ثروت این لیست، به 10 نفر بالای جدول اختصاص دارد.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

همان طور که انتظار می رفت، - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - «بیل گیتس» مؤسس مایکروسافت با ثروت 85.4 میلیارد دلاری در صدر جدول میلیاردرهای حوزه تکنولوژی قرار گرفته، و البته ثروتمند ترین فرد جهان نیز به شمار می رود. گیتس چند روز قبل 4.6 میلیارد دلار از سهامش در مایکروسافت را - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - به بنیاد خیریه «بیل و ملیندا گیتس» بخشید، با این حال ثروتش نسبت به سال گذشته 6.5 میلیارد دلار بیشتر شده است.

ماه گذشته جف بزوس - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - برای ساعاتی توانست از گیتس پیشی بگیرد، اما دوباره به جایگاه خودش بازگشت و اکنون با 81.7 میلیارد دلار ثروت در - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - مکان دوم قرار دارد. رده سوم هم به مارک زاکربرگ، مؤسس فیسبوک اختصاص یافته که افزایش 15.6 میلیارد دلاری ثروتش را نسبت - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - به سال گذشته تجربه کرده است.

در ادامه می توانید - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - فهرست 10 نفر برتر لیست ثروتمندان دنیای تکنولوژی را ببینید. برای فهرست کامل به این لینک مراجعه - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کنید.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone