🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  2. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  3. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42858.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

گوگل با افراطی گری در محیط یوتوب مبارزه خواهد کرد

گوگل دیروز رسما اعلام کرد که از این پس در یوتوب با افراطی گری و ویدیوهای مرتبط با تروریست ها که مردم را به پشتیبانی از باورهای افراط گرایانه تشویق می کنند، مبارزه خواهد کرد. ...

گوگل دیروز رسما - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اعلام کرد که از این پس در یوتوب - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - با افراطی گری و ویدیوهای مرتبط با تروریست ها که مردم را به پشتیبانی از باورهای افراط گرایانه تشویق می کنند، مبارزه خواهد کرد. در راستای رسیدن به این هدف، شرکت ساکن مانتین ویو نه تنها به تولیدکنندگان چنین ویدیوهایی هشدار می دهد بلکه دسترسی آنان به امکانات تبلیغاتی را هم قطع می کند تا نتوانند از طریق ویدیوهایشان درآمدزایی داشته باشند.

گوگل فعلا ترجیح داده که برای - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - حذف ویدیوهای حاوی پیام های افراط گرایی اقدامی انجام ندهد، و در حال حاضر فقط به دادن اخطار به تولیدکنندگان آن ها بسنده کرده است. اما به گفته یکی از مقامات شرکت مادر گوگل یعنی آلفابت، در آینده نزدیک اقدامات جدی تری برای برخورد با این افراد صورت خواهد گرفت. گوگل برای تشخیص و پیدا کردن این ویدیوها ترکیبی از نیروی انسانی، هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی را به کار گرفته است.

کشف ویدیوهای محتوی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - پیام های افراط گرایانه در یوتوب کار چندان آسانی نیست

به گفته گوگل کشف ویدیوهای محتوی پیام های - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - افراط گرایانه در یوتوب کار چندان آسانی نیست چرا که معمولا این ویدیوها بازدید زیادی ندارند و از آن ها استقبال زیادی به عمل نمی آید. یکی از مقامات گوگل - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اوایل امسال اعلام کرد که کمپانی به دنبال سانسور محتوا و پاک کردن ویدیوها نیست، بلکه از این پس معیارهای جدیدی را برای ایجاد تعادل میان دسترسی آزاد به اطلاعات و پشتیبانی از آزادی بیان در کنار جلوگیری از انتشار و ترویج عقاید افراط گرایانه به کار خواهد گرفت.

یوتوب از این پس - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نه تنها تولیدکنندگان ویدیوهای افراط گرایانه را از - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دسترسی به امکانات تبلیغاتی محروم می کند، بلکه قسمت نظرات ویدیوهای این - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - چنینی را هم می بندد و از نمایش این ویدیوها در بخش ویدیوهای پیشنهادی یوتوب جلوگیری به عمل می آورد.

به نظر می رسد که به جز یوتوب، فیسبوک و توییتر هم به زودی برای مبارزه با افراط گرایی مجبور به ایجاد تغییراتی در معیارها و قوانین خود بشوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone