🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  2. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  3. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  4. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  5. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17027.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

macOS بیگ سور منتشر شد

اپل «macOS بیگ سور» را به عنوان آخرین نسخه از سیستم عامل دسکتاپ خود منتشر کرد و کاربران می توانند آنرا روی سیستم‌های سازگار نصب کنند. بیگ سور یکی از بزرگترین به‌روزرسانی‌های نرم‌فزاری است که ...

اپل «macOS بیگ سور» را به عنوان آخرین نسخه از سیستم عامل دسکتاپ خود منتشر کرد و کاربران می توانند آنرا روی سیستم‌های سازگار نصب کنند.

بیگ سور یکی از بزرگترین به‌روزرسانی‌های نرم‌فزاری است که لپ‌تاپ‌ها و پی‌سی‌های اپل در سال‌های اخیر دریافت کرده‌اند چرا که سیستم‌عامل را از نظر رابط کاربری، آیفون‌ها و نوار منو بازطراحی کرده و - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اردستان استان اصفهان - در کنار بهینه‌سازی‌های کارکردی، ویجت‌ها و UI جدید کنترل سنتر را به همراه - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اردستان استان اصفهان - می‌آورد که از iOS الهام گرفته شده‌اند. این تغییر چنان گسترده است که اپل برندینگ OS X / - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اردستان استان اصفهان - OS 10 را - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اردستان استان اصفهان - برای مک پس - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اردستان استان اصفهان - از نزدیک به ۲۰ سال کنار گذاشته است.

در نسخه جدید مرورگر سافاری آپدیت‌‌هایی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اردستان استان اصفهان - اساسی را دریافت کرده که آنرا برای رقابت با کروم، فایرفاکس و اج آماده می‌کند. این مرورگر نه تنها سایت‌ها را - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اردستان استان اصفهان - با ۵۰ درصد سرعت بیشتر باز می‌کند بلکه از نظر امنیتی نیز بهبود یافته و می‌تواند روی ردیابی ناخواسته برنامه‌ها و رمزهای عبور نظارت کند. امکان ترجمه متون هم - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اردستان استان اصفهان - یکی دیگر از ویژگی‌های سافاری است.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اردستان استان اصفهان

قابلیت‌های جدید تنها نقطه قوت بیگ - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اردستان استان اصفهان - سور نیست. این سیستم عامل قرار است مسیر گذار اپل از اینتل - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اردستان استان اصفهان - به آرم را هموار کند و به همین خاطر به گونه‌ای بهینه‌سازی شده که با پردازنده M1 مبتنی بر معماری آرم بالاترین سازگاری - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اردستان استان اصفهان - را دارد. یکی از ویژگی‌های شاخص بیگ سور در مک‌های مجهز به این پردازنده امکان اجرای مستقیم اپ‌ها و بازی‌های iOS است که تغییری اساسی به - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر اردستان استان اصفهان - شمار می‌رود.

دستگاه‌هایی که به کاتالینا مجهز شده اما از فهرست بیگ‌سور خط خورده‌اند شامل مک‌بوک‌ ایرهای ۲۰۱۲، مک بوک پرو‌های اوایل ۲۰۱۳، مینی‌های ۲۰۱۳ و آی‌مک‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ می‌شود. دستگاه‌های سازگار با سیستم عامل جدید اپل شامل موارد زیر می‌شود:

  • مک‌بوک (۲۰۱۵ و بعد از آن)
  • مک‌بوک ایر (۲۰۱۳ و بعد از آن)
  • مک‌بوک پرو (اواخر ۲۰۱۳ و بعد از آن)
  • مک‌مینی (۲۰۱۴ و بعد از آن)
  • آی‌مک (۲۰۱۴ و بعد از آن)
  • آی‌مک‌ پرو (۲۰۱۷ و بعد از آن)
  • مک‌ پرو (۲۰۱۳ و بعد از آن)

در ساعات اولیه انتشار این به‌روزرسانی ایراد در سیستم‌های اپل باعث مشکلاتی در دانلود شده بود. هرچند اپل از رفع مشکل خبر داد اما برخی کاربران هنوز از مشاهده پیام‌های خطا خبر می‌دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone