🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  2. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  5. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17007.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

خلاصه مراسم «One more thing» اپل؛ وداع با اینتل [تماشا کنید]

در شبی که گذشت اپل بار دیگر روی صحنه رفت تا سومین مراسم در دو ماه اخیر را اجرا کند. این بار مک بوک ایر، مک بوک پرو و مک مینی معرفی شدند که برای ...

در شبی که گذشت اپل بار دیگر روی صحنه رفت تا سومین مراسم در دو ماه اخیر را اجرا کند. این بار مک بوک ایر، مک بوک پرو و مک مینی معرفی شدند که برای اولین بار با چیپ ساخت خود اپل یعنی M1 روانه بازار می‌شوند؛ چیپی که آن طور که اپل می‌گوید حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

اپل پیش از این هم تجربه طراحی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر آستارا استان گیلان - چیپ‌های ویژه خود برای آیفون، آیپد و اپل واچ را داشته اما M1 قوی‌تر - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر آستارا استان گیلان - از همه چیپ‌های قبلی است. M1 در واقع آغازگر مهاجرت اپل از چیپ‌های اینتل به سمت طراحی خاص خود به شمار می‌رود و بر اساس معماری ARM و با لیتوگرافی ۵ نانومتری طراحی و تولید می‌شود.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر آستارا استان گیلان

چیپ M1 به ۸ هسته پردازشی در کنار پردازشگر گرافیکی ۸ هسته ای مجهز شده و از ۱۶ میلیارد ترانزیستور بهره می‌برد. اپل مدعی است این چیپ بهترین عملکرد به ازای - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر آستارا استان گیلان - هر وات انرژی را نسبت به هر پردازنده دیگری در دنیا دارد و پردازشگر گرافیکی آن هم سریع‌ترین GPU مجتمع دنیا محسوب می‌شود.

اپل پس از اشاره به قابلیت‌های M1 در مورد امکانات سیستم عامل macOS Big Sur در کنار این چیپ توضیح داد و سپس به معرفی محصولات بهره‌مند از M1 پرداخت. مک بوک ایر ۲۰۲۰ به لطف M1 از - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر آستارا استان گیلان - فن بی نیاز است و در عین حال شارژدهی باتری عالی دارد. مک مینی دیگر محصولی است که قرار است با این چیپ روانه بازار شود. به گفته اپل مک مینی جدید قیمت پایه ۶۹۹ دلاری دارد که در مقایسه با مدل قبلی ۱۰۰ - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر آستارا استان گیلان - دلار ارزان‌تر است. در نهایت مک بوک پرو ۱۳ - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر آستارا استان گیلان - اینچی جدید با چیپ M1 آخرین محصول معرفی شده اپل بود. این لپتاپ به کمک چیپ جدید امکان شارژدهی تا ۲۰ ساعت را دارد که رقمی عالی به حساب می‌آید.

در ویدیو زیر می‌توانید - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر آستارا استان گیلان - خلاصه این مراسم را مشاهده کنید:

همچنین می‌توانید این ویدیو را در آپارات دیجیاتو تماشا - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر آستارا استان گیلان - کنید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر صراحی نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام روز بخیر میتونم یه سوال بپرسم تعمیرگاه شما شهرک مهدی آستارا هم تعمیرات داره.
پاسخ: بله در شهرک مهدی شهر آستارا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone