🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  2. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  3. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  4. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  5. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17020.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

HMD با معرفی نوکیا 8000 4G و 6300 4G خاطرات دهه گذشته را زنده کرد

کمپانی HMD با معرفی دو موبایل نوکیا 8000 4G و 6300 4G سعی در زنده کردن خاطرات روزهای پر رونق نوکیا برای کاربران دارد. علی رغم طراحی ساده هر دو موبایل امکان اتصال به شبکه 4G و ...

کمپانی HMD با معرفی دو موبایل نوکیا 8000 4G و 6300 4G سعی در زنده کردن خاطرات روزهای پر رونق نوکیا برای کاربران دارد.

علی رغم طراحی ساده هر دو موبایل امکان اتصال به شبکه 4G و پشتیبانی از برنامه‌های واتس‌اپ، یوتیوب، گوگل مپس و دستیار - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سیاهکل استان گیلان - صوتی گوگل را دارند. هر دو موبایل بدنه‌ای پلی کربناتی دارند و - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سیاهکل استان گیلان - در قلب آنها چیپست اسنپدراگون ۲۱۰ قرار گرفته است.

نوکیا 8000 4G که - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سیاهکل استان گیلان - یادآور یکی از کلاسیک‌ترین محصولات نوکیا است، به نمایشگری ۲.۸ اینچی با وضوح QVGA مجهز شده است. این گوشی علاوه بر ۱۲ کلید اصلی دارای ۶ کلید میانبر و دی‌پد برای ناوبری است.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سیاهکل استان گیلان

پیکربندی حافظه در نوکیا 8000 4G شامل ۵۱۲ مگابایت رم و ۴ - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سیاهکل استان گیلان - گیگابایت حافظه داخلی است اما امکان استفاده از microSD تا ظرفیت - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سیاهکل استان گیلان - ۳۲ گیگابایت - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سیاهکل استان گیلان - وجود دارد. سیستم عامل گوشی KaiOS است و امکان اجرای - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سیاهکل استان گیلان - اپ‌های پر کاربرد نظیر واتس‌اپ، گوگل اسیستنت، فیسبوک، یوتیوب و گوگل مپس را فراهم می‌سازد.

فیچرفون مذکور دارای یک باتری ۱۵۰۰ میلی آمپرساعتی است که از طریق پورت micro USB شارژ می شود. از ویژگی‌‌های دیگر باید به دوربین ۲ مگاپیکسلی، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، A-GPS و طبیعتاً سازگاری با 4G اشاره کرد. این موبایل با قیمت ۷۹ دلار روانه بازار می‌شود.

نوکیا 6300 یکی از محبوبترین گوشی‌های نوکیا بود که در ایران به خاطر بدنه مستحکم و ابعاد جمع و جور طرفداران پر - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سیاهکل استان گیلان - و پا قرصی داشت. نمایشگر وارث جدید این - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سیاهکل استان گیلان - موبایل در عین داشتن رزولوشن QVGA کوچکتر بوده و ۲.۴ اینچی است. جدای از سایز نمایشگر و دوربین VGA، بیشتر ویژگی‌ها از جمله سیستم عامل، میزان حافظه و پشتیبانی اپ‌ها بین دو گوشی جدید HMD مشابه است.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سیاهکل استان گیلان

نوکیا 6300 4G با قیمت - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سیاهکل استان گیلان - ۴۹ دلاری به دست کاربران می‌رسد. تاریخ عرضه این دستگاه‌ها مشخص نشده اما قرار است در برخی بازارهای منتخب به دست کاربران برسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone