🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  2. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  3. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  4. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  5. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17035.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

آسیب‌پذیری جدید پردازنده‌های اینتل دسترسی هکرها به اطلاعات حساس راممکن می‌کند

یک تیم بین‌المللی از محققان امنیتی که شامل متخصصینی از دانشگاه بیرمینگهام نیز می‌شود، به تازگی از یک حمله کانال جانبی پرده برداشته‌ که با استفاده از نوسانات مصرف انرژی در نرم‌افزار، می‌تواند برای دستیابی ...

یک تیم بین‌المللی از محققان امنیتی که شامل متخصصینی از دانشگاه بیرمینگهام نیز می‌شود، به تازگی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سنقر استان کردستان - از یک حمله کانال جانبی پرده برداشته‌ که با استفاده از نوسانات مصرف انرژی در نرم‌افزار، می‌تواند برای دستیابی به اطلاعات حساس در پردازنده‌های اینتل مورد استفاده قرار بگیرد.

حملات کانال جانبی، حملاتی هستند که از نوسانات مصرف انرژی، برای استخراج اطلاعات حساس مانند کلیدهای رمزنگاری استفاده می‌کنند. از آن‌جایی که تخمین نوسانات برق پیشتر به شکلی نه‌چندان دقیق از سوی بدافزارها انجام می‌شد، چنین حملاتی نیازمند دسترسی فیزیکی به دیوایس هدف و همینطور ابزارهای خاص مانند - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سنقر استان کردستان - اسیلوسکوپ (نوسان‌نما) بودند.

این پروژه پژوهشی که «پلاتیپوس» نام گرفته و به صورت مشترک توسط دانشگاه تکنولوژی گراتس، دانشگاه بیرمینگهام و مرکز اطلاعات امنیتی هلمهولتز انجام شده است، متدی را به نمایش در می‌آورد که به حملات کانال جانبی اجازه خواهد داد بدون نیاز به دسترسی فیزیکی و با دقتی که پیشتر امکان‌پذیر نبوده، به اطلاعات حساس دست پیدا کنند. تیم مورد اشاره می‌گوید متدش می‌تواند گستره وسیعی از دیوایس‌ها، از پی‌سی‌های دسکتاپ گرفته تا لپ‌تاپ‌ها و سرورهای پردازش ابری اینتل و AMD را تحت تاثیر قرار دهد.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سنقر استان کردستان

محققان در این متد از دو رویکرد کلیدی استفاده کرده‌اند. در رویکرد اول، - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سنقر استان کردستان - متخصصین با استفاده از رابط - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سنقر استان کردستان - کاربری RAPL که درون پردازنده‌های ای‌ام‌دی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سنقر استان کردستان - و اینتل تعبیه شده، کار خود را پیش برده است. این رابط کاربری به پایش مصرف انرژی در دستگاه پرداخته و اطمینان حاصل می‌کند که پردازنده بیش از حد داغ نشود یا انرژی اضافی مصرف نکند. RAPL به گونه‌ای تنظیم - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سنقر استان کردستان - شده که - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سنقر استان کردستان - اطلاعات مربوط به مصرف انرژی، حتی بدون دسترسی ادمین هم قابل دستیابی خواهند بود. این یعنی به عبارت دیگر، ارقام تخمینی را می‌توان بدون هیچ جواز و احرا هویتی خواند.

در رویکرد دوم، این گروه به سوء - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سنقر استان کردستان - استفاده از قابلیت امنیتی Software Guard Extensions (یا به اختصار SGX) در پردازنده‌های اینتل - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سنقر استان کردستان - پرداخته. این قابلیت اطلاعات و برنامه‌های حیاتی را به محیطی ایزوله و امن به نام «درون‌بوم - Enclave» انتقال می‌دهد - حتی اگر سیستم عامل نرمال پیشتر با بدافزارها به خاطر - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سنقر استان کردستان - افتاده باشد.

محققان سپس به ترکیب این دو تکنیک - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سنقر استان کردستان - در متد حمله خود پرداختند. با استفاده از یک سیستم عامل به خطر افتاده و هدف قرار دادن - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سنقر استان کردستان - SGX اینتل، آن‌ها توانستند پردازنده را مجبور به اجرای چند ده هزار باره دستورالعمل‌هایی خاص در دروم‌بوم SGX کنند. مصرف انرژی هر کدام از این فرمان‌ها نیز توسط رابط - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سنقر استان کردستان - کاربری RAPL اندازه‌گیری شد. در نهایت نوسانات رقم تخمینی اجازه می‌دهد که محققان دیتا را بازسازی کرده و کلیدهای رمزنگاری را به دست آورند. در سناریوهای دیگر، محققان نشان می‌دهد که هکرها حتی بدون جوازهای ادمین می‌توانند - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سنقر استان کردستان - به سیستم عامل - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سنقر استان کردستان - حمله کرده و اطلاعات درون آن را به سرقت ببرند.

البته که این مشکل آنقدرها بزرگ نیست. تیم متخصصین پروژه پلاتیپوس می‌گویند که اینتل را در ماه نوامبر ۲۰۱۹ از این مشکل باخبر کرده‌اند - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سنقر استان کردستان - و اینتل اکنون یک راه حل برای مشکل در نظر گرفته. این راه حل، یک به‌روزرسانی امنیتی برای سیستم‌های عامل است که دسترسی به اعداد تخمینی RAPL را تنها از طریق دسترسی ادمین امکان‌پذیر می‌کند. از سوی دیگر باید - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سنقر استان کردستان - منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتر بود که به پردازنده‌ها اجازه می‌دهد اطلاعات مصرف انرژی را به گونه‌ای به اشتراک بگذارد که تفاوت‌های خفیف میان مصرف انرژی در برنامه‌های مختلف، دیگر به وضوح قابل مشاهده نباشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone